Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


środa, 20 lutego 2013

Macie Wy , mam i Ja!


Zdecydowałam się wreszcie na własnego bloga! Naoglądałam się tyle innych, że sama w końcu nabrałam chęci. Wszelkie przemeblowywania, ozdabiania, to jest to co od dawna mnie pasjonuje...
Narazie rozglądam się w ustawieniach, muszę powiedzieć, że nie jest mi łatwo (w końcu robię to pierwszy raz!), ale przecież nie od razu Rzym zbudowano... Także jeżeli wytrwam, to będę tutaj  nadal, jeżeli nie... No to mówi się trudno...

4 komentarze:

  1. Witaj droga sasiadeczko!!! Ja tez od niedawna pisze, zycze powodzenia i duzo czytelnikow!!!
    pozdrawiam cieplutko z Burscheid
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi gościć pierwszą osobę z NRW! :)
      Rheinisch-Bergischen Kreis to ... hmmm... Prawie rzut beretem! ;)

      Usuń
  2. No,no,kruszyłyśmy kopię na blogu My little white Home.Pozdrawiam z Holandii,Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaaa... No patrz, kogo Ja widzę...
      Witaj!
      ... i zaglądaj częściej! ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)