Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


niedziela, 17 marca 2013

...jajka i spółka!

Wielkanoc zbliża się coraz większymi krokami! Na blogach dziewczyny prześcigają się w dekoracjach i kreatywności... Także i Ja  dostałam dzisiaj nieco twórczej weny.

Stary koszyczek ożywił się stokrotkami i żonkilami ( naprawdę centowe sprawy!), nie kosztują wiele, a efekt oko cieszy! Przyozdobiłam dodatkowo suchymi gałązkami... To co przekwitnie jest wymienne.Zawsze mogę dokupić hiacynty, bądź tulipany. Przekwitłych kwiatów  nie wyrzcam! Wsadzę do ogródka i będę się cieszyć tym na drugi rok... :)
Rzeżucha... Praktycznie wiosenna klasyka. Chyba każdy ją uwielbia i zna jej walory.Nie żałujcie sobie dziewczyny jak chcecie mieć piękne włosy, skórę i paznokcie!
Dzisiaj natchnęło mnie na jajca!
... i wyszły takie!!! Hehehe! Natchnięta blogiem Ali przedstawiam Wam moją rodzinę: Ja, moja brzydsza połówka - Waldi , Tim, Niklas i Joshua. Akurat Waldiego ujęłam wybitnie celująco, chociaż On twierdzi, że taki łysy to On jeszcze nie jest!

Cmok! ;)
Koniec końców jajka wylądowały w sałatce!
Ta parka jest już z historią... Mam ją kupę czasu i czas na niej widać... Kiedyś kogut spadł i niestety łepek mu urwało...Teraz jest przyklejony, ale nad reperaturą musiałabym jeszcze nieco popracować...
A to  jedne z moich z ulubionych kwiatów...Mam ich chyba obecnie z dziesięć sztuk. Akurat teraz rozszalały się z kwitnięciem, także nie omieszkam ich pokazać chociaż w części...

...i to by było na tyle . Dziękuję, że wytrwaliście do końca i do następnego razu! :)

19 komentarzy:

  1. Ten kosz kolorowy jest b.inspirujacy...- tez cos wymodze, ale narazie mam te biale tulipany i poczekam az przekwitna. Za rodzine jaj 10/10...hehehehee.
    Milej niedzieli
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...hehehe! Mój "M" nalegał, żeby dołożyć mu nieco włosów, ale przecież nie będę oszukiwać! ;)

      Usuń
  2. Piękna dekoracja i pzezabawne jajca :) U mnie storczyki też kwitną jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam więcej storczyków niż miejsca na nie! W przyszłym tygodniu chcę wymienić parapety w dwóch pokojach na ładniejsze i przede wszystkim szersze... Storczyki nie mogą być zbyt zciśnięte, a Ja już upycham je jak tylko się da - w pokoju dziennym, u dzieciaków... Większość to prezenty. Ostatnio zastrzegłam innym - "proszę mnie już nie obdarowywać kwiatami!" Zobaczymy, czy posłuchają... ;)

      Usuń
  3. Wiosennie,przyjemnie, ładnie. pozdr magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajka pomalowane przez Ciebie-bomba!, szczególnie ta panienka ze złotymi włosami:-)
    Bardzo podoba mi się również druciany koszyczek w kształcie serca.Ostatnio takie druciaki podbijają moje serce:-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)
    Milka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ta panienka ze złotymi włosami to JA! hehehe! Kurcze..........Nie widać podobieństwa?!hahahahaha!
      Koszyk kupiłam w NKD, ale niedawno widziałam bardzo podobne w Tchibo.
      Trzymaj się!:)

      Usuń
  5. pięknie ,wiosennie a pisanki pomalowane przez Ciebie jajcarskie :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie jaja ;))) Ja rowniez uwielbiam orchidee :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie, dziękuję za wizytę u mnie. Jak u Ciebie wiosennie...., u mnie zima na całego.
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wiosennie! :)

    A u mnie śniegu po kolana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam najcieplejszej części Niemiec.. :)

      Usuń
  9. Cudne wielkanocne klimaty ! A jaja ... jajcarskie do kwadratu ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorotko dzięki za wizytę u mnie , zapraszam Cię do grona moich obserwatorów google Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj nie było mnie? wydaje mi się , że pisałam ale może jednak nie zdążyłam tylko oglądałam, ha ha ha , fajna z Was rodzinka. Wiosennie i wesoło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ...ale Ja się wcale nie gniewam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajeczka wyszły Ci cudnie ;) W tym roku chyba też zaszaleje i zrobię takie śmieszne pisanki ;) Tyle kwiatów u Ciebie, czuć juz wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)