Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


sobota, 9 marca 2013

...trochę już wielkanocnie

Przygotowania do Wielkanocy już trwają! Wczoraj ruszyłam się nieco z przeglądem kolorowych jajeczek, zajączków, kurczaków... etc. Sporo się tego nazbierało w ciągu ostatnich lat... Ale przyrzekłam już sobie, że nic więcej  w tym roku  nie dokupię! Chociażby nie wiem jak mnie kusiło... Także, kolor przewodni w dodatkach z tamtego roku - odcienie różu (przynajmniej na świeczniku). ;)



























Ten świecznik znalazłam kiedyś na kupie śmieci, przed pustym domem przeznaczonym do generalnego remontu... Wpadł mi kurcze w oko.Od razu wiedziałam co z nim zrobię. Udekorowałam dwoma białymi szalami boa, podwiesiłam też białe lampioniki, które wieczorem dodają nastroju.Swiecznik ulega przeobrażeniom w zależności od pór roku. Obecnie zagościło na nim gniazdko z gałęzi i wielkanocne jajeczka... Myślę, że nie będę go przemalowywać, zielonkawy postarzany mosiądz jest jak najbardziej na miejscu.
:)






6 komentarzy:

  1. Piekny ten kranz, pomysl z boa...super- bardzo mi sie podoba!!!
    ;o)
    a.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też jestem wielbicielką świeczników, i dekorowania w zalezności od pory roku. pozdrawiam i zaprazam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Miło mi, że nowych osób przybywa... :)
    Ostatnio byłam na bazarze używanych rzeczy. Idąc tam przyrzekałam sobie, że - "...aby tylko nie kupić następnych świeczników!...aby tylko nie kupić!" I co? Kupiłam aż trzy! Akurat świeczniki mają na mnie działanie magiczne... hehe!
    Jest jeszcze parę rzeczy do których mam słabość, na przykład firanki, ale staram się żyć według motta - "mniej jest więcej" i niezagracać otoczenia i powierzchni, której i tak nie mam za wiele (przynajmniej do tego momentu, kiedy w piwnicy przybędą wreszcie regały) :)
    Również pozdrawiam...
    ...i już lecę do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za odwiedziny,cieszę sie, że Ci się u mnie podoba, zapraszam częściej , a i ja będę wpadała :)

      Usuń
  4. Nominowałam Cię do wyróżnienia, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooooooo! Jestem pod wrażeniem!
      Dziękuję... Czuję się zaszczocona... :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)