Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wiosennie......

Hej!

Dzisiaj krótko. Więcej zdjęć i mniej pisania... Tak wygląda wiosna u mnie w Północnej Westfalii.......
Pogoda jest  f a n t a s t y c z n a ! Na termometrze było 25°C! Trochę popadało, ale to taki naprawdę przyjemny, ciepły wiosenny deszcz... Bardzo zresztą potrzebny wszystkim roślinom. Temperatury mają się utrzymać w tym tygodniu na podobnym poziomie, także natura rozszaleje się na całego w kolorach, zapachach, świergotach...
Aż żyć się chce! ;)))
Trochę dzisiaj pogrzebałam w moim ogródku, ale głównie powyrywałam zielsko. Muszę poszukać w piwnicy dalie z tamtego roku, bo już czas najwyższy, żeby je powsadzać... Mam nadzieję, że to mi nie umknie z głowy, bo ostatnio jakieś amnezje mnie dopadają...
 Bo jak można zapomnieć o terminie do dentysty?
 Przegapiłam jeden termin, zrobiłam następny...
 I co?
 Też przegapiłam!
 Przesilenie wiosenne, albo starość... ;)
Zyczę wszystkim odwiedzającym mojego bloga spokojnego początku  tygodnia....
... i wiosny!!!
 Nie tylko na dworze, ale i w sercu....
:)












Rozmaryn... Nawet już z lekka kwitnący... Z tyłu to czerwone - to kwiaty pigwy... 

33 komentarze:

  1. Aż mi dech zaparło z tych fotek...normalnie cudo!!!!!!!!!!!!!!boskie kwiaty !!!!!!!!!!!!Ależ nacieszyłam oczy:))))))taka magnolia kwitnie u mnie w rynku,ale w tym roku aż taka piękna jeszcze nie jest,,SERDECZNOŚCI!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmmm... Nie wiem, gdzie dokładnie mieszkasz w Polsce, ale dzieli nas około (tak myślę) tysiąc kilometrów... Im dalej na zachód, tym cieplej... ;)

      Usuń
    2. Dorotko!!!!!!!!!!
      Cudowna jest wiosna u Ciebie,cudowne kwiaty.
      Pod moim oknem kwitną krokusy,stokrotki,
      magnolia jeszcze się nie rozwija.
      Mam rodzinę w Suwalskim,tam leży jeszcze śnieg.
      Podziwiam Twój zapał do tego co robisz.
      pozdrawiam serdecznie.pa

      Usuń
    3. Znam tamte strony... ;)Im bardziej na wschód, tym zimniej...
      Pozdrawiam, tylko znowu nie wiem kogo.... ;)

      Usuń
  2. Piękny widok kiedy wszystko tak się rozkwita kolorami :)
    Wiosna nareszcie!
    Ha, ha, ja właśnie dziś byłam u dentysty - nie przegapiłam terminu ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przegapiłam nie dla mnie Kasiu... Dla moich dzieci!
      Dlatego pewnie pani dentystka wyżyła się ostatnio na moich ząbkach! haha!

      Usuń
  3. WoW...ile u Ciebie kwiatow...pieknie :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. jednak stawiam na przesilenie wiosenne (wszak twierdze , ze na wiosne kazdy ma 18 lat hehe), kwiaty piekne- a ja prosbe mam , bO Ty moja Kochana skuteczna jestes... ZAKLINAJ MI SLONECZKO NA NIEDZIELE W BURSCHEIDZIE- KOMUNIE MAMY...
    CALUSY
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie miała też być w tą niedzielę komunia... Niestety termin przesuneliśmy na przyszły rok.
      W niedzielę ma być chłodniej, ale bez deszczu w Burscheid...
      Lepiej kochana zajrzeć w internet niż zaklinać i czynić jakieś gusła... hihihi!

      Usuń
    2. zagladam juz od miesiaca, i chmury widze wieksze niz slonce- dlatego po prosbie do naczelnej Wrozki NRW ide... zaaklinaj, zaklinaj :OP

      Usuń
    3. To zajrzyj Aniu teraz!
      Na miesiąc przed, nie warto lukać... Bo prawdopodobieństwo utrafienia jest takie, jak rzut kostką do gry! hehehe!
      Spodziewasz się dużo gości? Już Ci współczuję tej bieganiny, stresu, zapinania wszystkiego na ostatni guzik... Z jednej strony cieszę się, że mnie to w tym roku ominęło....
      Ja przymierzam się w tym tygodniu do malowania pokoju u młodszych chłopców.Sama myśl mnie już osłabia... Ale jestem pewna, że jak zacznę, to i skończę! Tobie pójdzie pewnie z komunią tak samo!
      Sciskam..... :)

      Usuń
    4. Dorotko, niby wszystko jest zalatwione, zamowione itd... a jednak jakis wewnetrzny niepokoj pozostaje. Ale i tak myslalam, ze bedzie gorzej...- Maluj pokoik i zrob duzo zdjec!!! Fajne macie te ogrodki, mi wlasnie tego brakuje :o)))

      Usuń
    5. Nie będzie nic wystrzałowego... hehehe!
      Normalna biała Alpina... Przy mojej ciasnocie kolor jak najbardziej wskazany... ;)Optycznie przynajmniej pokuj się powiększy, bo ten pomarańcz (co jeszcze mają), działa na mnie jak płachta na byka...
      Mamy mały ogródek, ale cieszę się, że go mam...Lubię grzebać w ziemi, siedzeć do późna w nocy z sąsiadami na dworze, gadać o wszystkim i o niczym... no i grillować! Chociaż akurat z tym to mamy swojego przysłowiowego "Kargula za miedzą", bo nie każdy lubi dymek... hihihi! Ale kij mu w oko! Nie ma prawa nam zabronić........
      Nie wszystkie zdjęcia są z mojego "kawałka ziemi", tylko część na blogu...

      Usuń
  5. Jak cudnie w ogrodzie u Ciebie, bajkowo!!!!!! Ile kwiatów, u nas jeszcze pąków na drzewach nie widać ;( ale 20 stopni od 3 dni jest ;)
    Miłego tygodnia buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze by było, żeby teraz lato potrwało tyle co ta zima... ;)

      Usuń
  6. Ale cudnie:) I te kolory:) Wiosna:):):) Pozdrawiam:) buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że zajrzałaś..........
      Pozdrówki! :)

      Usuń
  7. Piękna ta wiosenka u Ciebie,u mnie dopiero zaczyna wszystko wyłazić z ziemi. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też calutki dzień w ogródku,powiem Ci ,że uwielbiam to!! choć potem gnaty bolą i efektów nie widać to ciągnie mnie do tej zieleniny ,oj ciągnie :)
    Starość powiadasz?zapominasz się ? Nie, to nie starość to przesilenie i lekkie roztargnienie :)
    Wiosenka już u Ciebie na całego!!! U nas jak zwykle 100 lat za Wami :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możemy sobie łapki podać!
      Grzebanie w ziemi mnie uspokaja (tak jak i pieczenie! hehe!)Kości swoje czuję i owszem (bo tu strzyka i tam boli!), ale sprawia mi to przyjemność...
      "Lekkie roztargnienie"???
      Kobieto!!! Ja dzisiaj zapomniałam, że mam dziecko szybciej z przedszkola odebrać! (mam nadzieję, że mój "m" tego nie przeczyta, bo będzie w domu dym!!! ;) )
      Skąd jesteś z Polski?

      Usuń
    2. Oj tam ,oj tam ! wmawiasz sobie ,że to demencja starcza,a Ty po prostu roztrzepana kobita jesteś :):)

      Tak jestem z Polski ,ale często jeżdzimy do Niemiec,bo mój ślubny całą rodzinkę tam ma,wiesz papiery po dziadku mają ,hi hi.

      Tak jak tam ,u nas będzie za 20 lat,daj Bóg !

      Usuń
    3. Roztrzepana to Ja swoją drogą jestem... ;)
      Województwo kujawsko-pomorskie? Pozwoliłam sobie pogrzebać u Ciebie po profilu... (prawie rzut beretem na Mazury!)
      Jestem ciekawa, gdzie Wy tutaj do Niemiec zaglądacie, może gdzieś blisko mnie? ;)
      Oj nie przesadzaj! Jakie 20 lat?! Nie wiem co za porównania teraz robisz, ale ilekroć bywam w Polsce, to tym bardziej szczena mi opada... Wszystko jest coraz bardziej zadbane, wszystko można kupić... a ilu "nowobogackich"? fiuuuuu, fiuuuuuuuuu! ;)))

      Usuń
  9. Dorotko, poczułam się świetnie po porcji Twoich zdjęć, piękne! Te dywany kwiatów, i te magnolie. Takiej białej postrzępionej jeszcze nie widziałam. Ja też dzisiaj rozmawiałam z mamą kiedy dalie z piwnicy wyjmujemy :-)
    Pozdrawiam bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj moja nowa obserwatorko!!! :)
      Dalie powinno się już teraz porozdzielać i wsadzić do ogrodu... Wczoraj przewalałam piwnicę i nie znalazłam! Został mi jeszcze jeden kąt, którego się aż boję tknąć (ratunku!).To jest kupa kartonów, krzeseł, toreb, walizek i kto wie co jeszcze... Gdzieś pod tą stertą są pewnie moje dalie. Narazie się do tego psychicznie przymierzam...
      ;)

      Usuń
  10. O BOże jak wiosennie u Ciebie, ile kwiatów, kolorów, cudo, jak przyjemnie.
    Ja dzisiaj z aparatem latałam , ale u mnie ledwie krokusy pączki pokazały i tyle , wszystko inne próbuje ale jeszcze minie trochę czasu ... pozdrawiam , ha ha ha , pokaż mi tego swojego synka , hi hi hi , czy będzie pasował do mojej kruszyny, dzisiaj mierzyłam 116 cm i 16 kg , piórko. pozdrawiam , o wychodzi u mnie słoneczko, od rana siąpił deszcz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmmm... Jeżeli dopiero krokusy pączki pokazały, to mieszkasz pewnie gdzieś we wschodniej części Polski? Zgadza się? (próbuję wydedukować! hehe!)
      U mnie już po krokusach...
      Synka może i pokażę w następnym poście... hihi!

      Usuń
  11. zapraszam do siebie na wyróżnienie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogoda płata figle ,słońce trochę nas oszukuje bo grzeje jak w czerwcu a wiaterek zimny że rękawiczki trzeba przeprosić.Ślicznie u Ciebie,porcja pozytywnej energii naładowana u mnie na wszystkie noski powychylane ale jeszcze daleko.Pozdrawia miasto PISZ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w NRW akurat wszystko o miesiąc szybciej niż na Mazurach... :)

      Usuń
  13. Pięknie i kolorowo w ogrodzie u Ciebie!
    Ile ja bym dała, żeby mieć choć namiastkę takiego ogrodu :-)
    Pozdrawiam cieplutko i wiosennie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie wiosna w większym rozkwicie,i trochę cieplej,ale za tydzień Was dogonimy i też będzie tak ślicznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)