Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


niedziela, 30 czerwca 2013

Kolorowo, kwiatowo...

Witajcie!!!


Pogoda dzisiaj dopisała... Wreszcie nie pada! Odpuściły też  sobie (przynajmniej na jakiś czas) tropikalne burze, zimnica, upały i kto wie co jeszcze... Te wszystkie kaprysy pogody działają na mnie bólem głowy i ogólnie złym samopoczuciem....
...dlatego wykorzystałam ten cudowny i wolny dzień i przesiedziałam na dworze z sąsiadeczką... Także dziś mniej pisania, ale za to spora porcja zdjęć.Trzeba poutrwalać, bo w końcu minie lato i będzie "po ptakach"...

Zapraszam! :)

















To drzewko wiśni, to wczorajszy prezent ode mnie i Tima dla mojego  kochanego na urodziny...
 Ma mieć duże i słodkie owoce. Zobaczymy jak to będzie wyglądać w przyszłym roku...






Nasz wczorajszy gość.Zaglądał do naszego pokoju przez szybę.Dość śmiesznie to wyglądało, jak wyciągał szyję.. hehe! ;)
Wie ktoś, co to za ptaszyna???












Wszystkie te zdjęcia pochodzą z takiej oto małej  powierzchni...
Foteńki zrobione z "lotu ptaka", czyli z okna mojej sąsiadki z góry...
Dzięki Beaciu! :)
Wszystkim odwiedzającym mojego bloga życzę udanego wieczoru, mam nadzieję, że spędzacie go w podobnej aurze pogodowej jak Ja.... :)
Witam też nowe twarze..................... :)))
Mam nadzieję, że znajdziecie u mnie coś ciekawego i zostaniecie na dłużej........... :)
...do następnego razu!!!

18 komentarzy:

  1. Hej Dorotko :O)))) no jestem pod wrazeniem, taka ilosc pieknych roslin :O) masz reke do ogrodka, bo wszystko wyglada perfekcyjnie!!! Sciskam
    a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My dopiero urządzamy ten ogródek....
      Jest nasz od tamtego roku, powoli zasadzamy drzewkami, kwiatami...
      A skubanie zielska, grzebanie w ziemi mnie rospręża...
      Zapraszym na grilla kochana! :)))

      Usuń
  2. Cudny ogród. Piękne kwiatowe aranżacje. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, cudnie kwiatowo. Napracowałaś się że hej:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam!
      To żadna praca, to przyjemność..............

      Usuń
  4. No to masz tam swój kawałek nieba na ziemi. Pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wszystko zagospodarowałaś....mieć taki ogródek przy domu to super sprawa. pozdrawiam i życzę Ci dużo przyjemności z grzebania w ziemi, Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja poproszę kawusię i jakieś dobre ciacho :) Tak tu pięknie, że nic tylko się relaksować . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, ile u Ciebie kolorów! Pięknie :)
    Ja też czekam na jakąś konkretną pogodę, bo raz zimno, raz gorąco, raz leje, raz grzeje; oszaleć można! Dziś zimno jak w kwietniu, ale podobno ciepełko idzie do nas :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj kochana;)
    Ale u Ciebie pięknie;)
    Kolorowo i cudnie;)
    Kwiatuszki przepiękne;)
    A u Mnie pogoda niezbyt, raz słońce, raz deszcz...
    Chociaż u Ciebie sobie oko nacieszę tymi cudeńkami;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, podziwiam, "nacieszam oczy" i jak już będę mogła swój własny ogródek założyć (pewnie w przyszłym roku) to zapisuję się po porady. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kwiaty...i ta ilość!!! Chciałabym mieć choć cząstkę takiego ogródka ;-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki kochane dziewczyny... Sorki, że nie każdej z osobna odpisuję, ale nie nadanżam (same rozumiecie... hihi! ;) )

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie ! Cudownie ... a ta trawa , marzenie mojego męża :) Ja niestety nie mam takich widoków z okna , nie ma nawet typowego podwórka , ale mamy działkę i wylegujemy się na niej ile tylko się da :) Bardzo miło u ciebie , bardzo miło mi gościć cię u siebie :)Pozdrawiam z gorącego Świecia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, jeśli to z takiej małej powierzchni, to jest super zagospodarowana ... i fotografka dobra :-)
    Ja obejrzałam z przyjemnością... gdyby tak jeszcze zapachy utrwalać :-)
    Pozdrawiam cieplutko, dobrego tygodnia Dorotko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tu nie kochać lata! Piękne kwiaty i cały ogród.
    Pozdrawiam gorąco-D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło uwiecznić tak piękną przyrodę kiedy jeszcze trwa lato. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)