Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


czwartek, 29 sierpnia 2013

Pomysł na szybkie co nieco z ciasta francuskiego...

Hej!


Wczoraj Kasia  z  "Moje domowe zacisze" , narobiła mi smaka na coś chrupkiego z piekarnika. Są to zapiekane płaty ciasta francuskiego z farszem z cukinii i pomidorów...
Wow!
Niebo w gębie!!!
Przepis ten pochodzi orginalnie z bloga "Milla - między dwoma domami" ". Widziałam go już  wcześniej i wtedy też mi ślinka ciekła, ale tak to jest, jak się coś odłoży na później, to albo się o tym kompletnie zapomni, albo się i odechce....
Przepis śmiesznie prosty, bo tylko potrzebne są:  cukinia, pomidory, cebula, czosnek, mozarella, żółty ser, przyprawy.... no i oczywiście ciasto francuskie!
Także dzisiaj wracając z pracy miałam już w głowie kompletną listę, czyli co mam kupić i oto efekty:




Wypróbujcie koniecznie !!!
Bardzo proste, smaczne i skuteczne jedzonko.

Serdeczności dla wszystkich co do mnie zaglądają!
:)

19 komentarzy:

  1. Może zrobię dla gości, jako dodatkowe danie na niedzielny obiad. Chyba nie ma z nim dużo roboty, zerknę. Cukinie obrodziły w ogrodzie, pomidory mniej , hi hi hi , buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis kochana bardzo łatwy!
      Bardziej w sumie na kolacyjkę się nadaje niż na obiad, ale to już jak kto lubi.... :)
      Cukini własnych nie mam, ale pomidorki i owszem! U mnie też bardzo kiepskie w tym roku.
      Poobsychały już im liście i stoją takie trochę nie ładne już badyle. Czyli wiele co nie można się już po nich spodziewać.
      Z tego co zostało jeszcze na krzakach, chcę zrobić sałatkę z zielonych pomidorów w słoiczki, taką jaką moja mama kiedyś w PL robiła.To był super dodatek do obiadu! ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam, ja jeszcze robię ze szpinakiem i serem albo z twarożkiem i suszonymi pomidorkami - mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wygląda, chyba zgłodniałam na sam widok :) Szkoda, że nie można się poczęstować :)) Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że spróbowałaś - ale uważaj bo niestety uzależnia...:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda baaaardzo apetycznie :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście juz to robiłam i wiem jakie to smaczne:) Ze mną jest tak, że zawsze muszę się anpatrzeć jak inni jedzą ale nie tym razem:) Gratuluję pyszności, świetnie ugotowałaś i sorki za haotyczność wpisu ale pod wrażeniem jestem:) Buziaki kumo

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo smakowicie, mmmm już sobie wyobrażam ten smak...
    Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutro wypróbuję,cukinia na działce,pomidorki też ,całe szczęście reszta składników w lodówce:)Będzie jutro uczta:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotko, cieszę się, że zrobiłaś to danie i Ci smakuje :) U mnie też chyba zagości na stałe.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale bym zjadła!!!!!!!Matko!!!Pachnie aż tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorotko!!!!!!!!!!!
    Dzięki za pomysł w najbliższych dniach
    zrobię
    Ślinka leci mniam mniam


    ściskam Irena









    OdpowiedzUsuń
  12. już się głodna zrobiłam ;) Ciasto francuskie uwielbiam i na słodko i pikantnie . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za wizytę u mnie, Twój klimat tez bardzo mi odpowiada. Musze spróbować tego specjału na cieście francuskim póki jest cukinia i ide na spacer po Twoim blogu, pozdrawiam, Beata:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Głodnemu coś takiego pokazujesz....oj ty;-) Chyba wpadnę, jeśli zostało. Uwielbiam takie szybkie przekąski z ciasta francuskiego. Dorotko, pyszności :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepis rewelacyjny, z możliwością modyfikacji, świetna sprawa, na pewno spróbuję!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)