Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


sobota, 31 sierpnia 2013

Rozstrzygnięcie wyników Candy!!!

Witajcie!!!



Już jest wszystko jasne, do kogo pojadą moje cukierasy!!!!!! ;)




Ale zanim podam osobę wylosowaną, chcę wszystkim biorącym udział w moim Candy podziękować za zabawę! :)
Było to moje pierwsze, i jestem naprawdę, ale to naprawdę mile zaskoczona, że wzięło w tym udział aż tyle chętnych, bo ponad osiemdziesiąt osób!!!
Wow!
Aż mnie ręka zabolała przy wypisywaniu karteczek...... hihi!;)
Były emocje przy losowaniu, (nie tylko dla mnie) bo dzieciaki pokłóciły się, kto ma wyciągnąć zieloną karteczkę, koniec końców Niklas został maszyną losującą......



Zeby więc nie przedłużać szczęście uśmiechnęło się dla Magdy B. z bloga : rozefiolkiianiolki.blogspot.com


Także gratuluję zwyciężczyni!!!
I proszę o kontakt ze mną : voncologne@gmail.com

Przykro mi kochani, że nie mogę Was wszystkich obdarować, ale przy następnym Candy pomyślę o nie tylko jednym głównym szczęściarzu... :)
Zeby nie przedłużać, życzę Wam spokojnej  nocy (to już niestety ostatnia wakacyjna!) i miłego jutrzejszego dnia.........

Bye, bye!





37 komentarzy:

  1. z wielką zazdrością gratuluję szczęściarze :) dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni!!!Śliczna łapka ,,sierotki''losowała:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni i zazdroszczę w pozytywnym tego słowa znaczeniu...
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanej!
    Śliczna serwetka leży na stole!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :-)
    No tak ostatnia wakacyjna noc ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie ja ,... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za zabawę.
    Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni i Tobie Dorotko
    na świetny pomysł i najważniejsze dla sierotki za wylosowanie
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Magdzie i dziękuję za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uśmiecham się do Magdy i do Ciebie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!!!! Dziękuję!!! Jestem przeszczęśliwa pierwszy raz wygrałam Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziekuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję organizatorce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę i serdecznie gratuluję wylosowanej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za miłą zabawę. A tak przy okazji to piękna masz serwetę , ta ze zdjęcia z losowania. Zapraszam do siebie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę ;-))
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam! Serdecznie zapraszam do mnie na urodzinowe Candy! http://coral-amour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Następny cukiereczek przeleciał mi koło nosa :( Dziękuje za zabawę!
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuję za zabawę:) Pozdrawiam serdecznie i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje - prezent wspaniały.
    Pozdrawiam słonecznie wbrew temu co za oknem się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie było się zabawić u Ciebie, ciesze się również z Twoich wizyt i miłych komentarzy u mnie, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcom !!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje dla zwyciężczyni i dzięki za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie było pomarzyć o tych pięknych cukierasach :) dziękuję za zabawę i tak będę tu wpadać :)
    Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  27. dzieki za fajna zabawe!!!!!!!!! :****

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje Magdzie, szkoda, ze mi sie nie udalo ;)
    Pozdrawiam i dzieki za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)