Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


piątek, 6 września 2013

Taki byłeś, taki jesteś...

Taki byłeś jeszcze nie tak dawno... 











...a taki jesteś teraz!

 U nas w DE, rok szkolny dla pierwszoklasistów zaczął się wczoraj... Denerwowałam się chyba bardziej niż moje najmłodsze dziecię.Najpierw było uroczyste otwarcie nowego roku szkolnego w kościele. Joshua był tak podekscytowany i nie mógł się doczekać, że byliśmy tam pierwsi!


...ale wkrótce i inne mamusie ze swoimi milusińkimi się pojawiły...


Co jak co, ale wzruszające było bardzo dla mnie, jak przyszło całe zgromadzenie z przedszkola Josha, wszystkie trzy grupy z paniami. Panie oczywiście wyściskały moje słońce, a przedszkolne dzieciaki machały z ławeczek naprzeciwko. Oj, łezka w oko mi się zakręciła, bo to takie maleństwa jeszcze ,i pomyśleć, że  nie tak dawno mój Joshua taki był............
Po nabożeństwie ruszyliśmy do szkoły.Tam także uroczyste otwarcie. Były występy starszych klas. W tym małe przedstawienie bajki o tęczowej rybce w.... języku angielskim! Pani dyrektorka oznajmiła, że nie tylko dzieciaki będą się uczyć pisać, czytać i liczyć...ale i też języka angielskiego.Nawet ciekawie było...



Potem parę zdjęć po za szkołą  z rożkiem - niespodzianką, który sama mu zrobiłam (a ile sobie przy tym palców poparzyłam gorącym klejem...hihi!... ale co to się nie robi dla takiego uśmiechu....... ;) )


...i ruszyła maszyna szkolna!


Wszystkim Mamusiom i ich dzieciaczkom co w tym roku ruszyły do szkoły, życzę powodzenia!!!!!!!! :)
Trzymajcie się kochani!!!

23 komentarze:

  1. Gratulacje dla Pierwszoklasisty :) Z uroczego bobasa, przystojniak Ci wyrósł :) My też jesteśmy po pierwszym dniu, ale w przedszkolu. Byliśmy chyba bardziej zestresowani niż nasz pierworodny :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Dorotko jestem z Tobą :) Ja przeżywałam to w poniedziałek i też uważam, że bardziej niż Patryk. Rożek śliczny zrobiłaś , co tam palce ;p A niestety to po dzieciach widać jak ten czas nam ucieka . Powodzenia dla Pierwszoklasisty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja też zaprowadziłam moje dziecię do szkoły. Przeżywąłam, ale już na luzie, zaaklimatyzowała się fajnie. Lekcje odrabia chętnie, więc chyba będzie dobrze. Oprócz małych wpadek, pierwszego dnia zgubiła strój od wf a wczoraj ćwiczyła w tunice a chodziła po szkole w bluzce pod wf, oj mój mały roztrzepaniec, . Rożek fajny, a palce , no cóz mamusiu, ....
    A zdjęcia bobaska śliczne, szybko nam te dzieci rosną, buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje poszło samo ale Twój wpis uzmysłowił mi że lada chwila w domu będę miała nastolatkę a zaraz potem opuści gniazdo ... piękny początek roku szkolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez milo sie czyta tego posta... Sliczny chlopiec... I choc to jeszcze nie moja pora, bo moja Andrea ma niespelna pol roczku, to juz jestem wzruszona :)
    Powodzonka synkowi i tobie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ojej!
      To naprawdę maleństwo! Ciesz się kochana każdym dniem!
      ...i to dziewczynkę masz!
      S z c z ę ś c i a r a z Ciebie!!! Ja mam samych chłopaków.....

      Usuń
  6. Był Słodziak z rozbrajającym uśmiechem a jest Słodziak z tornistrem :-) Czas leci niesłychanie, patrzę na dzieci szkolne i przypomina mi sie jak to ja szłam do szkoły ... i mam wrażenie, że to było zaledwie wczoraj :-)
    Rożek super!
    Uściski ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, My nie mieliśmy takich fajoskich tornistrów, piórników, kredek......
      Ja miałam skromny jakiś brązowy chyba tornister, w którym bardzo szybko poobrywały się paski do noszenia... I tak zrobiła mi się teczka! Do końca podstawówki to nosiłam podręczniki w czym się tylko już dało... Oj, różnie to bywało... ;)

      Usuń
  7. Ani się nie obejrzysz jak Twój Dzieciak stanie się przystojnym mężczyzną. Moi chłopcy tak niedawno temu szli do szkoły....
    Dużo szczęścia Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuch chłopak , a dzieci tak szybko rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No mój pójdzie w październiku, bo jest deko starszy, ale ja wciąż młoda :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz... Relatywnie to Ja też!!! hihi! To na temat tej młodości... ;)

      Usuń
  10. Gratulacje!!!!!!!!!!!!!! Duzo frajdy i usmiechu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny chłopczyk i cudowny post ;) mOJ POSZEDL DO GIMNAZJUM PRZEZYWAM BARDZO zreszta kazda jego ruch w moim serduchu znam na pamiec ;) bycie mama ma swoje zalety heheheh

    Gratuluje i sciskam mocnoooooo ;)

    MEINEKLEINEWELT

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzruszające przeżycie...ach

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki przystojniak z tym plecakiem. Słodki bardzo. Powodzenia w nowym roku szkolnym!
    A prezent od mamusi uroczy....
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nasz kochany pierwszoklasista super ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia i samych sukcesów dla pierwszoklasisty!
    Pozdrawiam!
    iza

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego z nowym rokiem szkolnym. Twój maluch cudnie się uśmiecha. Mój idzie za miesiąc ale ja już od 1 września chciałam go wysłać do szkoły. Nakrzyczałam na młodego, że nie jest wogóle przygotowany a wrzesień już tuż tuż. Musiał mnie wyprowadzić z błędu. Ale to chyba wszystko przez to że ja ciągle chodzę do szkoły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapomniałam dodać, że rożek obfitości super, Szkoda, że w naszym rejonie nie ma takich zwyczajów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny ten róg , też robiłam dla synka, ale na pierwszy dzień przedszkola :)
    Wyobrażam sobie co przeżywałaś w ten wyjątkowy dzień . miałam tak samo , ale okazało się , że zupełnie niepotrzebnie , synek odnalazł się w przedszkolu , a nawet nie chce z niego wychodzić :)
    Twój synek na pewno sobie poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w szkole dla synka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Möj w tym roku poszedl tez do szkoly i jak narazie jest zadowolony!!!Mam nadzieje,ze tak zostanie:))
    Zucertüte byla röwniez pelna prezentöw.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)