Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


sobota, 19 października 2013

Jesienne Candy - wyniki

Hej!


Nie będę się rozpisywać,(dość Was zamęczyłam ostatnim postem! hihi!) bo i tak zainteresowani czekają na konkrety.... ;)
A więc, wyniki już znam!
Skorzystałam tym razem nie z opcji powypisywanych karteczek, tylko ze strony "losowe.pl"
Chętnych było 65 osób i tak w kolejności dodawania komentarzy każdy dostał swój numer.
Maszyna losująca wybrała dwie cyferki, bo sówki jak wiecie  są dwie.



Także szczęśliwymi numerami są  6  i 14 !!!!!!

Gratuluję  zwyciężczyniom i proszę o kontakt na moją pocztę:
voncologne@gmail.com

Pozostałym chętnym dziękuję za miłą zabawę i życzę udanego Weekendu!

Ojjjjjjjj.... Sorki!
Proszę o kontakt także Izę z bloga "Potworki i spółka", bo zamiast od "1-65", wstawiłam "2-65", a ona jest pod pierwszym komentarzem,oczywioście moje przeoczenie zostanie jej wynagrodzone, także Iza odezwij się na pocztę!

29 komentarzy:

  1. Dobre sobie , ale kto pod tymi numerami się kryje ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, przecież numery są podlinkowane............. ;)
      Wystarczy kliknąć.

      Usuń
  2. gratuluje wylosowanym numerkom:-) zapraszam przy okazji do siebie na candy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jaka szkoda, że mnie takie nagrody ominęły :( Ale i tak gratuluję zwycięzcom! :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam bym chętnie od Ciebie dostała paczuszkę,ale co tam trudno:)A zwyciężczyniom z całego serca gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki za zabawe, Dorotko :**** Gratulacje dla dziewczyn!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. OCH !!! szkoda że i mnie się nie udało ! ale co tam liczy się wyborna zabawa za którą serdecznie dziękuję :)
    pozdrawiam i zasyłam słodkie :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla dziewczyn!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wspaniałą zabawę i gratuluje dziewczynom :)
    Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj znowu pech :( ale dzięki za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ślicznie za miłą zabawę a dziewczynom serdecznie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam , czytam, czytam i doczytać się nie mogę, ale doczytałam , że podlinkowane numery i sprawdziłąm !!!!!!!!!!!
    To naprawdę ja ?????????????
    Jeszcze nic nie wygrałam !!!!!!!
    Ale się cieszę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Już pisze maila Kochana !!!!!!!!!!!!!
    :):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Dorotko za zabaw a Ali serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najfajniej jak cukieras trafia do kogoś kto jeszcze nic nigdy nie wygrał :) Tym bardziej GRATULUJĘ! Dziękuję za wspólna zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęście jest między ustami a brzegiem pucharu :))) W ten sposób wszystkie wygrałyśmy :) Gratulacje dla zwyciężczyń i podziękowania dla Ciebie za odrobinę szczęścia ! Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, z powodu mojego wędrowania po Bieszczadach... zagapiłam się:-)
    Ale się cieszę! Wróciłam z pięknymi widokami, a tu jeszcze taki prezent!
    Bardzo dziękuję Dorotko, już piszę do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie gratuluję Szczęściarom, a Tobie dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Ci za miłą zabawę i serdecznie zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zabawę... Gratuluję zwyciężczyni.... Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuję za zabawę i czas wyczekiwania, mimo wszystko zabawię u Ciebie dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Doroto! Oficjalnie bo sprawa poważna - zapraszam do mnie po wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)