Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


niedziela, 9 marca 2014

Wiosna!!! I nowe wcielenie świecznika

Witajcie!


Czy u Was też taka fantastyczna pogoda?
U mnie było dziś 20 stopni! Słońce w pełnej krasie, kwitną krzewy, drzewa... Rośnie trawa...
Powietrze pachnie wonią kwiatów i wiosną!!!!  Echhhh... Kocham to!

Zdjęcia z dzisiaj:








I wróciły ptaszyska!!!!!!!!!!!!



A teraz o zmianach w salonie.

Hmmmm... Miałam tego nie robić... ale jednak!
Przemalowałam mój świecznik na biało.
...i nie tylko.
Będąc w Ikea na dziale ze świeczkami, (a muszę Wam powiedzieć, że unikam tego jak ognia, bo nie znoszę tych wszystkich ulatniających się zapachów) ,wpadły mi w oko nowe lampioniki. Mam już w domu coś podobnego, ale w wersji nieco większej. Kupiłam więc tylko jeden mały biały "do towarzystwa"....
I tak wieczorkiem leżąc na sofie i patrząc na świecznik, dostałam tak zwanego "pomysła"...

...i była następna wyprawa do Ikea !
A oto efekt:


Na razie świecznik jest jeszcze  goły, bez żadnych ozdób, ale w sumie taki też mi się podoba.
Niedługo Wielkanoc, także będzie pole do popisu... :)


A tak wygląda nocą podświetlony świeczkami:

 Dla tych nie w temacie, tak świecznik wyglądał  przed metamorfozą:


I co na ten temat powiecie???


Lampiony zamocowałam na świeczniku. Można teraz palić wszelkie rodzaje świeczek.
Jakby co, to dla lubiących pastele, jest teraz w Ikea  spory wybór lampioników, osłonek, w takich właśnie kolorach:

źródło: Ikea

Na koniec chcę dodać, że jestem mile zaskoczona dość sporym zainteresowaniem  moim Candy, cieszę się z tego niezmiernie.
Dziękuję także za ciepłe słowa w komentarzach tam zostawionych. Nie odpowiadałam tam na nie, bo nie chcę robić zamieszania. Łatwiej będzie mi w taki sposób numerycznie dokonać losowania.
Zyczę Wam słońca, słońca i jeszcze raz słońca!!!!!!!!!!
Pa!











68 komentarzy:

  1. Ojeja, u Ciebie to juz prawdziwa wiosna :-)
    u nas dziś było 7 stopni, ale podobno idzie ku lepszemu. Z kwiatów widziałam na łąkach podbiał, a u mnie listki tulipanów na wierzchu .
    Świecznik bardzo mi się podoba. Dobry pomysł!
    Pozdrówka ciepłe nocną porą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kwitnie praktycznie wszystko co wiosenne... Zrobiłam kupę zdjęć, ale już nie chciałam tym zawalać bloga... Jeszcze będzie okazja:)
      Uuuuuuu.... Iwonko! To Ty nocny Marek jesteś... 01:19 ? hihi! ;)

      Usuń
  2. Rzeczywiście, taki drobiazg zmienia wszystko! A wiosny Ci zazdroszczę, u nas jeszcze nic nie kwitnie, poza stokrotkami, które kwitną przez cały rok:-))))) Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do stokrotek w zimę zdążyłam się także już przyzwyczaić.... Łącznie z truskawkami!
      Serdeczności............. :)

      Usuń
  3. Alez Twoja wiosna jest piekne..ta magnolia..ach...slicznie kwitnie..inne kwiaty tez szaleja ze szczescia , ze jest sloneczko.A ten Twoj zyrandol jest niesamowity...podoba mi sie a u mnei ze oslonki azurowe robia za doniczki albo oslonki na doniczki i tez biale..pomysl super..podobaja mi sie Twoje zmiany..Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Alu, akurat Ikea ma rzeczy bardzo uniwersalne. Można je na różne sposoby wykorzystywać, w zależności od weny twórczej.
      Stałam się ostatnio bardzo ażurkowa, ale mam coś takiego wypracowanego w sobie, że wiem kiedy się zatrzymać. Dlatego z każdego stylu, czy vintagne, czy Shaby wezmąę "coś", ale nie idę długo w tym kierunku. Wyławiam po prostu tylko to, co mi się podoba. Z ażurkami dochodzę też do tego momentu, że na razie mi starczy, bo inaczej zaczęłabym zagracać mieszkanie...
      Pozdrowionka!

      Usuń
  4. Ale wiosnaaaaaaaaaaa :) U nas trochę wolniej się to odbywa , ale też jest pięknie :) A świecznik (moim skromnym zdaniem) wygląda dużo ciekawiej . Nie wiedziałaś, że najlepsze pomysły wpadają do głowy jak człowiek leży i nic nie robi ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że wiedziałam!
      Mój małżonek, potocznie nazywany "Najdroższym" zbyt dobrze zna moje nawyki. I jak widzi, że leżę na sofie i zaczynam rozglądać się po ścianach, to od razu już wie - "Ochooooo....... Niebezpiecznie! Najdroższa ma znowu pomysła!"
      hahahahaha!

      Usuń
  5. Magnolia jest obłędna- bardzo żałuję że nie mogłam się dochować i odpuściłam sobie.
    Świecznik jest niesamowity- szkoda,że do Ikei mam daleko.A może to dobrze:)
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam magnolię w ogrodzie. Ale to nie ta co na zdjęciach. Moja jest mniejsza.
      Ty masz za daleko , a Ja mam chyba za blisko! hihihihihi! ;)

      Usuń
  6. Magnolia cudowna i wygląda jak królowa Wiosna :))
    A ten pomysł rewelacyjny z tym białym , ale będzie Super na Wielką Noc
    Buziaki spóźnione z okazji Dnia Kobiet :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały kolor wdrażam coraz bardziej, ale odcieni niebieskiego nigdy nie przestanę lubić. Wkrótce będzie post właśnie na ten temat...
      Buziaki złapałam! A fuj!!!!!! (żart naturalnie!) ;)))
      ..i posyłam Tobie również!

      Usuń
  7. Doti super .......ja mam te osłonki na palecie umilają mi wieczorki ze świeczką ;)

    U nas tez cudnie ;)

    BUZIOLKI NIEDZIELNE MLA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Ja nie wiem jak nie możesz do mnie się dodzwonić? Wieczorami przecież jestem w domu.
      Ja wolę światło świec, niż elektryczne. Zawsze to jakaś namiastka prawdziwego ognia w domu.

      Usuń
  8. Rany, ale u Ciebie wiosennie!:) U mnie dopiero trawka odżywa i małe pączki na drzewkach się klują.
    Świecznik po metamorfozie- super! Bardzo pasuje do tych zasłonek, storczyków i lampionika na parapecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Z tymi ażurkami, to tak jakaś faza mnie dopadła... :)

      Usuń
  9. Dorotko, wiosna u Ciebie już przepiekna! U Mnie i wczoraj i dziś niesamowita pogoda!
    A świecznik, był piękny, ale po tej metamorfozie zyskał jeszcze na wyglądzie! Bardzo mi się podoba!
    I zapalony wygląda bardzo elegancko i przytulnie!
    Tobie również kochana dużo słoneczka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...to kamień z serca! Bo już się obawiałam, że zamieniłam konia na osła! Chociaż w tej zieleni też było mu do twarzy.
      Pozdrowionka!

      Usuń
  10. Dorotko, pomysł genialny. Wyszło rewelacyjnie, tak delikatnie, akurat na wiosnę.
    Podczytalam o Twoim synku, i napisalaś dokładnie to co i mi sie po głowie plącze. Wiem, ze takie decyzje sa nie uniknione ... To sa szalenie trudne momenty dla każdej mamy. Trzymam za Was kciuki. Najważniejsze, żeby On był szczęśliwy :)))))) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż moje najstarsze dziecię jak zobaczyło ten świecznik po metamorfozie, to stwierdziło, że tak fajnie biało i... ...zimowo!
      A to dzięki tym ażurkom, bo skojarzyły mu się z mrozem na szybach... hihi!
      Oj tam... Nie jest tak źle ze mną. Powoli przywykam do tej myśli, że mój pisklaczek opuści gniazdeczko. Pocieszające jest to, że będzie studiował na południu Norwegii, a mogło być gorzej, bo powiedzmy gdzieś koło Narvika...
      Powiem Ci też przy okazji, że jeden z Twoich postów trochę mnie zainspirował i chyba mój następny będzie trochę tematyczny do Twojego...
      Serdeczności....

      Usuń
  11. U mnie jest dziś 2 stopnie ! Słońce w pełnej krasie, snieg na ziemi , wieje jak jasny gwint ze leb urywa , nie kwitną krzewy, drzewa... Nie rośnie trawa , wciaz jest zamrozona pod metrowa okrywa sniegu ...
    Powietrze pachnie zimnym wiatrem z zachodu !!!! Echhhh... Kocham to! Nieeee, wlasciwi to juz mam tego dosc jak na ten rok !!!! Kochana Dorotko, wkurzylas mnie nie po raz pierwszy ta swoja cudowna pogoda. jakbys mogla spakowac jej troszeczke i mi podeslac . tak oziupinke chociaz .Usciski Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cholercia! Podpadłam na całej linii! I co Ja mam teraz zrobić???
      Już wiem!
      Będę odprawiać gusła i czarować! (żeby i do Ciebie wiosna przydreptała).
      A co! Podobno jestem w tym dobra! Najdroższy w czasach kryzysu twierdzi, że takiej wiedźmy jak Ja jeszcze nie widział! ;)))

      Usuń
  12. Super pomysl Dorotko:))
    U nas pogoda podobna, juz zaraz zakwitna magnolie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, u Ciebie jeszcze większa wiosna! Piękne pączki :)
    Ale u nas też dziś masa słońca, więc jest cudnie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas picia kawek na dworze nastał!
      Cieszmy się Kasiu słoneczkiem...

      Usuń
  14. Takie piękne kwiaty i ślicznie kwitnące drzewo - a żyrandol wspaniały zrobiłaś i kto by pomyśłał że w tak superaśny sposób można wykorzystać koronkowe osłonki - znów cudowności zobaczyłam dziękuje ci za ten post bo aż lżej mi się na sercu zrobiło buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga!
      Tak jak zauważyła tutaj Iza już w komentarzach, że najlepsze pomysły przychodzą leżąc na sofie i nic nie robiąc.
      Wypróbuj Marii! A nóż - widelec jakaś twórcza wena i Ciebie dopadnie?
      Pozdrówka....

      Usuń
  15. Wow na kwiaty magnolii to jeszcze muszę czekać miesiąc , świecznik super, s ciskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam... Wcześniej, czy później... Ważne, że idzie wreszcie ku ociepleniu...

      Usuń
  16. Można by rzec, u Ciebie to już wiosna w pełni, skoro kwiaty magnolii już się pojawiły.
    Z żyrandolem, to muszę przyznać świetny pomysł miałaś.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna jest! Ale przymrozki z rana jeszcze się pojawiają, także na razie powstrzymuję się z wysiewami w ogrodzie.
      Pozdrawiam serdecznie......

      Usuń
  17. W Pl jeszcze nie tak ciepło:) swiecznik jest bardzo fajny, nastrojowy:) Dorotko, sfotografowałam w końcu filiżanki więc w następnym poście wywiążę się:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł z żyrandolem i ciekawe jak na święta go ozdobisz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...będą materiały naturalne. No i kolorowe jajka oczywiście!

      Usuń
  19. Oj, zazdroszczę... U nas też było dzisiaj ładnie, ale zdecydowanie nie tak ciepło, no i jeszcze nie ma tyle kwiecia...
    Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba cieszyć się słoneczkiem, bo...
      ...może jeszcze być w "marcu jak w garncu" i "kwiecień plecień, bo przeplata, trochę zimy, trochę lata".......
      Pozdrowionka.....

      Usuń
  20. Czy to magnolie tak pięknie puszczają pąki?? Muszę wpaść do Ikea, dzisiaj byłam na Śląsku...żałuję, że się nie zatrzymałam....lampiony naprawdę śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to magnolie. Białe kwitną już w pełnej krasie.
      Oooooo... Z Ikea nie wyjdziesz na pewno z pustymi rękoma... :)

      Usuń
  21. Piękna wiosna u Ciebie!! A świecznik wyszedł Ci genialnie. Lampioniki idealnie się do niego przypasowały!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna zmiana świecznika, pasuje do całej aranżacji, a wiosna u Ciebie już zawitała, bo u mnie na Podkarpaciu jeszcze nie bardzo, dopiero krokusiki wychodzą:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w najcieplejszej części DE, także i wiosna u mnie szybciej..U mnie już po przebiśniegach i krokusach.. Przekwitają.
      Serdeczności......

      Usuń
  23. Uwielbiam takie ataki pomysłów. Genialny normalnie, wygląda ślicznie - tak lekko i wiosennie. A ta magnolia piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niektórymi moimi pomysłami to muszę się czasami przespać! ;)
      Nowy dzień przynosi inne spojrzenie na otoczenie.... ;)))

      Usuń
  24. U nas na północy Polski też ładna temp., ale tak około 16 stopni (odczuwalna dzisiaj 20). Świecznik wyszedł Ci super. W ogóle lubię tę serię z Ikei, sama mam doniczki w sypialni z tej serii. Oj, wybrałabym się do Ikei, ale do Gdańska mam ok. 130 km.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii ażurkowej jest dość sporo rzeczy... ja jestem w niej rozkochana.. ;)

      Czyżbyś przypadkiem była z Mazur?

      Usuń
    2. Nie, jestem z Pomorza Środkowego- mieszkam koło Słupska:) Na Mazurach byłam kiedyś w wakacje w Rucianem-Nida:)

      Usuń
  25. Cudowna metamorfoza :) Ikea ma w sobie to coś, że zawsze znajdzie się tam inspirację i pomysł :) A tych kwiatów zazdroszczę u nas niby ciepło, ale jakoś tak nie widziałam jeszcze niczego wychodzącego na światło dzienne - ciekawe co zastanę jak pojadę na wieś :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Magnolie juz naszykowane do zycia!!!cudne!
    zyrandol super sobie wymysliłaś :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie zaczęły powoli przekwitać...
      Ale taka kolej rzeczy i pojawia się co innego.... :)

      Usuń
  27. Świecznik nabrał nowego blasku. Powiem Ci, że prezentuje się świetnie!
    Zdjęcia "ptaszydeł" też mam :)
    Candy.. jakie candy... gdzie, co, jak? Idę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pospiesz się kochana, bo kto wie?
      A może akurat los się do Ciebie uśmiechnie... :)
      Uściski...

      Usuń
  28. Pomysłowa z Ciebie kobietka :)
    Super wykorzystałaś osłonki czy też lampiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampiony! Osłonki są tylko u góry ażurkowe... ;)

      Usuń
  29. Bajeczne zdjęcia, wspaniałe pomysły. Cudnie jest u Ciebie, od dzisiaj jestem Twoją fanką. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ja jestem Twoją! hahahahaha!
      ...I to od jakiegoś już czasu. Daleko mi niestety do takiego asortymentu kulinarnego, jaki Ty serwujesz. Slinka cieknie na to wszystko co fotografujesz, szkoda że tak nie można capnąć przez monitor.... ;)))

      Usuń
  30. Wydawałoby się, że Niemcy to tuż obok Polski, klimat bardzo podobny, a tutaj - zdziwienia. Moja wiosna do Twojej to się nie umywa. Pięknie Ci już wszystko kwitnie, a u mnie to tylko niektóre krzewy się zazieleniły i nieliczne pierwsze kwiaty można znaleźć. Zazdroszczę :)
    A nowe wcielenie świecznika jest bajeczne. Bardzo trudno znaleźć w nim ten stary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Niemcy graniczą z Polską, ale Ja nie mieszkam zaraz przy granicy, tylko w Północnej Westfalii... hihi! ;)
      Mam nadzieję, że nigdy nie będę żałować tego przemalowania (Ba! jakby co, to jeszcze można pobawić się w skrobanie) ;)

      Usuń
  31. O mamo,ale wiosna u Ciebie,wiesz jak zobaczyłam magnolię to aż mi się oczy zaświeciły!!!Jak pęknie!A świecznik teraz podoba mi się bardziej....pomysłowa z Ciebie kobitka,ale przecież o tym wiem od dawna:)U nas dziś sztorm,wieje i leje.Ale ponoć od czwartku i u nas wiosna:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magnolie zaczynają już gubić powoli płatki kwiatów, tak samo przekwitają co niektóre drzewa owocowe. Ale za to wychodzą z ziemi inne niespodzianki. Aż miło łazić po dworze....
      A u mnie dzisiaj słońce!!!

      Cmokasy!

      Usuń
  32. Świetny pomysł ze świecznikiem ...
    I jaką piękną wiosnę już macie :-) ..

    OdpowiedzUsuń
  33. cudna wiosna u nas jeszcze Magnolia nie kwietnie... a tak czekam na jej kwiaty!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)