Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


niedziela, 6 kwietnia 2014

Gniazdkowe inspiracje...

Hej!


Po ostatnim poście, gdzie zachwycaliście się u mnie  gniazdkami z gałązek , wyszukałam cudowne inspiracje w sieci, właśnie związane z dekoracjami wielkanocnymi, gdzie gniazdo jest świetną dekoracją na stół i nie tylko...
Przecież to takie proste do wykonania, a efekt jest fantastyczny!
Zobaczcie sami:

źródło: wohnideen.minimalisti.com



Ta inspiracja w turkusie i mięcie, to dla mnie odlot! Kolorki u mnie w tym roku podobne.
Niestety nie wiem skąd pochodzi zdjęcie.

źródło: internet


źródło: wohnideen.minimalisti.com
źródło: wohnideen.minimalisti.com
źródło: wohnideen.minimalisti.com
źródło: blooms.de

źródło: blooms.de
źródło: wohnideen.minimalisti.com
źródło: wohnideen.minimalisti.com
źródło: wohnideen.minimalisti.com
źródło: wohnideen.minimalisti.com


I czy warto kupywać ciągle nowe gadżety, jak samemu można coś samemu wymodzić?

Znikam , bo rano nie wstanę!
Dobranoc...............

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne rzeczy wyszukałaś, pomysły pierwsza klasa, ale wykonanie, sądze że łatwo wygląda a wychodzi jak zawsze , mówie tu o sobie:)), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Dorotko! Rzeczywiście gniazdka są śliczne. Materiały, które zamieściłaś faktycznie inspirują. Bardzo spodobał mi się wianek z bazi i szafirki w skorupkach.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Dorotko!!
    Magia świąt w tych dekoracjach ,piękne !!!
    Wiosna i świta dają radość i mobilizuje do roboty .

    Miłego tygodnia Irena

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne dekoracje,nie wiem ,która najładniejsza chyba to gniazdo na gałęzi przed domem, pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje :) Miałabym problem gdybym miała wybrać tą najładniejszą .

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne dla inspiracji, najbardziej podoba mi się turkusowa dekoracja i gniazdo na ganku z barankiem obok:) Witam na moim Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi się wszystko podoba. Wielkanoc jest niesamowita. Taka kolorowa.
    Ściskam Dorotko, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Super inspiracje Dorotko :) Pewnie, że lepiej zrobić samemu, nie sztuką jest kupić gotowy produkt :) Udanego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje!!! Warto czasem coś zrobić "z niczego" niż biegnąć do sklepu by kupić kolejny przedmiot, gadżet:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No pewnie , że można samemu.
    Kiedyś z przyjaciółką chadzałyśmy po sklepach i jak się nam coś podobało a było drogie albo po prostu nam w tym momencie nie potzrebne, mówiłyśmy, zobacz ale to można zrobić samemu. pozdrawiam i inspiracje fajne, to gniazdo przed domem udane, buziol

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! No to dziewczyny do dzieła! Bierzmy się za przygotowywania dekoracji :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalne dekoracje,właściwie każde zdjęcie zachwyca.Bardzo podobają mi się te dekoracje przed domem,bardzo chętnie zrobiłabym takie u siebie,ale wiem,że długo by nie ustały:)Muszę sobie jeszcze raz obejrzeć zdjęcia!!!Świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedna lepsza od drugij...Az mi zal, ze wyjezdzamy i nie bede dekorowac stolu..Chyba, ze szwagierce pomoge;)
    Serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mnie zainspirowałaś.
    Wszystkie dekoracje bardzo mi się podobają; - nie potrafiłabym wybrać tej "naj".
    I chętnie skorzystam z któregoś pomysłu na udekorowanie stołu świątecznego...
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  15. To duże gniazdko przed domem, te z owieczko powaliło mnie na kolana ;)
    Hej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne gniazdka, uwielbiam właśnie takie niby "niedbałe" naturalne z gałązek.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Racja... nie warto :)
    Gniazdka z pierwszych zdjęć śliczne, aż nie wiem czy sama takich nie uwiję... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie o to chodzi w tym całym tworzeniu! O radość, zabawę, pomysł i realizację.:))) Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe pomysły na Wielkanocne ozdoby! zajączki najlepsze! pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)