Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


niedziela, 20 kwietnia 2014

Wesołego Alleluja!

Witajcie wielkanocnie!


Wybaczcie kochani, ale mam problemy techniczne na kompie, dlatego wielu z Was nie dostało ode mnie życzeń wielkanocnych.Trochę chaotyczny też ten post.
Także dla wszystkich tutaj zaglądającym WESOŁEGO ALLELUJA! :)

Świecznik po metamorfozie już pokazywałam na blogu, tak samo jak i już we wielkanocnym ubranku.Wzbogaciłam go dodatkowo szydełkowanymi błękitnymi jajkami, które...



...dostałam od Zosi Samosi!

 Dziękuję Ci kochana jeszcze raz ( i za te inne skarby, które wysypały się z koperty! ;)  )
 Błękitu właśnie bardzo mi brakowało  na świeczniku, bo niestety z tych wiszących błękitnych ceramicznych kwiatuszków, został mi  już  tylko jeden (przedostatni potłukł się przy wieszaniu!) także utrafiłaś z tym w dziesiątkę!!!





Ten zając nie doczekał do dzisiejszego dnia.
Ba! Nawet nie został przeniesiony na jakąś ładną tacę! 
Chłopcy roznieśli go na kawałki od razu na blaszce... ;)))


Upiekłam też drożdżowy koszyczek. Zrobiłam już taki w tamtym roku. Przepis dla zainteresowanych znajdziecie tutaj w komentarzach.


Zmieniłam tylko nieco wykończenie brzegów, i te jest znacznie lepsze.








Napiekłam się wyjątkowo w tym roku, tylko kto to będzie teraz jadł?
Ja z przeżarcia już pękam w szwach.... hihi! 



Te piękne gałązki bzu dostałam od Sonji... :)



Świetnie wpasowały się w wazę którą kupiłam ostatnio na starociach.
Uwielbiam motywy łąki, dlatego od razu wpadła mi w oko.
Czy uwierzy z Was ktoś, że jest z początku ubiegłego stulecia?
Jak na taką staruszkę nadal pełna uroku... :)


...i to by było na tyle.

Jeszcze raz WESOŁEGO ALLELUJA i Radujmy się!

Paaaaaaaaaaa!

37 komentarzy:

  1. Same cudowności smakowite - zdrowych i spokojnych świąt dla ciebie oraz twych bliskich życzę - Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Alleluja Radujmy się :) Wesołych Świąt :)
    Ja w ubiegłym roku piekłam takie koszyczki i gysiące innych rzeczy ,,, w tym roku skromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko kochana, jak pięknie porobiłaś wszystko. :) Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Dorotko!!
    Pięknie u Was a najcudowniejszy jest bez
    nie mogę się doczekać gdy będę miała w wazonie ?
    Pogoda wyjątkowo słoneczna i takiej Wam życzę
    Dorotko być może ,że nie podpowiadam nic nowego
    mam zasadę gdy zostaje mi ciasto kroję w kawałki wkładam
    do pojemników i do zamrażalki gdy wpada niespodziewany gość
    wkładam do mikrofali tyle kawałków ile potrzebuję na chwilę
    i do kwaki jak znalazł ,Miłego odpoczynku.
    Pozdrawiam serdecznie Irena

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt :) Ale napiekłaś piękne ciasta (na pewno też są pyszne) . U nas bzy jeszcze nie kwitną. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko masz talent do pieczenia :-) Takie cudaaa jak ten Królik i koszyczek zazdroszczę :))))

    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę Dorotko, że świętujesz na całego! Pyszności u Ciebie na stole i dekoracje piękne :)
    Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. Och masz już bzy - ja też juz chcę .
    Dorotko wszystkiego dobrego - kisssss
    Ja też się napiekłam i syn jest szczęśliwy, mąż też i córka a ja tak jak Ty pękam w szwach kocham ciacho - mniam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna dekoracja, strasznie podobają mi się te ceramiczne dzwoneczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny koszyk, juz rok temu urzekl mnie :D Dorotko-Wam wszystkiego naj...WESOLEGO ALLELUJA!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci Dorotko spokojnych i rodzinnych świąt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję. Również życzę Ci pogodnych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy spędzonych rodzinnie.
    Ależ u Ciebie pyszności tego zająca też bym pożarła na miejscu.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. No napiekłaś rzeczywiście! Chłopaki mają z Tobą raj . Koszyczek majstersztyk!
    Ja też pękam :-) oby jutro było słonko to będę spalać na trampolinie :-)
    Mokrego jutro! ... a właściwie dziś :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałych, Radosnych Świąt życzę Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wszystko przygotowałaś :)
    Wesołych Świąt ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj!!
    Ja oczywiscie pelna podziwu dla Ciebie!!! Twoje zdolnosci w pieczeniu mnie powalaja!!!
    No i ten swiecnik!-wspanialy pomysl!!!
    Wesolych Swiat dla Ciebie i Twoich najblizszych!!!
    Ps. Dzis dyngus:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołego Alleluja Dorotko :)))
    Lampa z doniczkami wygląda przepięknie, a na stole ..... mniamm
    Ściskam :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych Świąt Dorotko :-)
    Piękne dekoracje, koszyczek cudny skusze się w przyszłym roku na pewno go upiec,
    pozdrawiam świątecznie
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile cudowności! Ale zając przebija wszystko:-)
    Miłego świętowania!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Dorotko spóźnione ale najpiękniejsze życzenia swiąteczne!!!!!!!!!!!!
    Kochana, jestem pod wrażeniem Twoich wypieków!!!!!! Zajac po prostu boski, nie dziwię się, ze nie dotrwał do drugiego dnia!
    Koszyczek, chętnie go wypróbuję na drugi rok!
    Buziaczki jeszcze świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo koszyczek drożdżowy jest świetny, a zająca szkoda:(( tez fajowy, na stole ci dostatek,że hej :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołego po świętach, nie zdążyłam przed świetami !
    Smakowitości u Ciebie !! , ja też pękam w szwach ale to nic, nie ma to jak sobie troszeczkę dogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna świąteczna aranżacja lampy. Zając cudny, a koszyk mistrzostwo świata. Podziwiam zdolności.
    Dorota J.

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszyczek nadzwyczaj udany, chyba nikt nie miał drugiego takiego :) Zając wyglądał tak rewelacyjnie, że nie dziwota, że nie pożył długo ;)))
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie tu, wesoło i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. You had a delicious and beautiful Easter! Wonderfully decorated chandelier and how many delicious things on the table!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dorotko gdzie Ty się podziewasz ? Wszystko dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale tutaj ładnie i ciekawie :)) zostaję na dłużej :) pozdrawiam, a.

    OdpowiedzUsuń
  30. No kochana, ja daje ciala-bo pisze zadko, ale Tys to juz przesadzila . Kobieto wracaj z tych wakacji !!!!! czekamy . Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak weny i życie realne, które niestety czasami daje w kość...
      Ale pewnie za jakiś czas się odezwę.... :)

      Usuń
  31. Dorotko a co u Ciebie taka cisza? ;)

    Zapraszam n retro candy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)