Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


środa, 2 kwietnia 2014

Wyniki rozdawajki!

Witajcie!

Są już wyniki!!!

Moi drodzy, w zabawie wzięło udział 112 osób. Byłam bardzo mile zaskoczona, że tyle chętnych się dopisało, bo jak do tej pory, było to  najbardziej popularne Candy z moich dotychczas organizowanych, mimo nawet tego, że trochę zmieniłam reguły.


Także, żeby wiele się nie rozpisywać (i nie przeciągać!), to podaję już wynik.
Skorzystałam ze strony Losowe.pl, bo z rozpisywaniem karteczek chyba bym oszalała...


Maszyna losująca wybrała numer 112, także kurka (i jajka!) pofrunie do Zosi Samosi! (cieszę się jak cholera, że to Ty kobieto, bo bardzo Cię lubię!)
Gratuluję zwyciężczyni i proszę o kontakt!
Pozostałym uczestnikom dziękuję za udział i życzę słonecznego popołudnia, nie marnujcie dnia kochane - na spacery "a sio!" ;)



27 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięzcy :-) Pogoda iście cudowna w sam raz na ruchowy odpoczynek :-) W moim wypadku odpada.. gorączka nie przechodzi, więc ewentualnie przez szybę mogę powyglądać...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !!! Pogoda wspaniała ale i zdradliwa :( własnie od wczoraj jestem chora, zasmarkana i ledwo zipię :(

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje:)

    szkoda ze kura nie chciala do mnie, ale cóz, mam nadzieje ze u Zosi bedzie jej dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Szkoda że kurka nie chciała do mnie :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę : ) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i dziekuje za zabawe :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Zosi i dziękuję za fajną zabawę. Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko i córko ! ! ! Najwyraźniej dobry los się do mnie uśmiecha i wiesz co, najwyraźniej ma Twoją twarz Dorotko :) Cieszę się przeogromnie, bo jak mówi moja Latorośl "matka uwielbia drób w każdej postaci, nie tylko kulinarnej" ;))) Pędzę pisać e-maila!
    Pozdrawiam i pędzę. lecę pisać e-maila :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, dziękuję i pozdrawiam :-)
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje szczęściarom, dzięki za miła zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ech... No i dalej muszę szukać jakiś ozdób na Wielkanoc... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja przyłączam się do gratulacji;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę i gratulacje!
    Ściskam Dorotko

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że to nie ja ;) ale skoro to fajna osóbka to wielkie gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Dzięki za świetną zabawę. Już wyczekuję kolejnej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Zosi i pozdrowienia dla Organizatorki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla Zosi- Szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zosia niech się cieszy wygraną, A CIEBIE DOROTKO POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)