Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Turkusowe inspiracje

Hej!


Pierwsze dwa dni mojego urlopu, były dla mnie jak niedziela...
Potem doszła do mózgownicy ta świadomość - Jenyyyyyyyy! Mam urlop!
I się zaczęło.
Człowiek się rozleniwił, pofolgował sobie we wszystkich dziedzinach życia. Rano wstawać? A po co! Na tyle się rozbestwiłam, że szłam spać o dość późnych porach nocy (a może już i dnia? hihi!). Wstawałało się jak popadło (też o dość nieprzyzwoitych godzinach)...
...a tu urlop mój pękł, jak guma w majtkach!!!
I oto dziś był pierwszy dzień w pracy, moje Babcie oczywiście szczęśliwe, Ja już nieco mniej... :(
Kończy się też niestety powoli lato i tu jeszcze gorsza rozpacz, bo jak to?!
Już?!
A Ja nie chcę!
Nie chcę myśleć o jesieni!
Nie wpuszczę jej do domu i tyle!
Dlatego nie będę chować turkusowych dodatków, niech lato u mnie nadal trwa.......


I dlatego...
Dzisiaj kupa zdjęć i mniej mojej pisaniny. Uczta dla oczu, dla tych co lubią kolor turkusowy, błękit, odcienie blue... Czyli typowe kolory kojarzące się z latem i urlopem. Wpadłam niedawno, na wspaniały blog Erin "House of Turquoise"...
...i przepadłam!
Zobaczcie sami:

"House of Turquoise"
"House of Turquoise"

"House of Turquoise"


"House of Turquoise"

"House of Turquoise"
"House of Turquoise"
"House of Turquoise"
"House of Turquoise"
"House of Turquoise"
"House of Turquoise"
"House of Turquoise"
"House of Turquoise"

"House of Turquoise"
"House of Turquoise"

54 komentarze:

  1. Tak, jak najbardziej można przepaść..przepadłam i ja, turkusy cudo!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego dobrze jest zrobić sobie kawkę i...
      ...dać się pochłonąć inspiracjom! ;)

      Usuń
  2. Jaka jesień moja droga, pełnia lata. Błękit, turkus górą, u mnie cały rok.Ten blog obserwuję już od dłuższego czasu a jest na co popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w ogródku rosną pewne kwiaty, niestety nie wiem jak się nazywają. Im bardziej kwiatostany zaczynają różowieć, tym bardziej jesień się zbliża.
      I już cholercia różowieją! Z tąd ten niepokój moja droga...
      A blog Erin naprawdę świetny! Nie ma posta, żebym nie zajrzała... :) Ja lubię turkusy, błękity, i wszelkie odcienie blue. Tak w dodatkach do domu, jak i w ciuchach. Bardzo są dla mnie twarzowe.

      Usuń
  3. Jaaaaaaaa uwielbiam takie klimaty!!!cuda!!
    teraz nie zasnę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co spać? Jak masz wolne to nie musisz! Bierz ze mnie przykład! hihi!

      Usuń
  4. ja uwielbiam turkus, a mój urlop też ucieka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Ja pocieszam się myślą, że do następnego mam 8 tygodni!
      Później to już tylko człowiek będzie żył od Weekendu do Weekendu... :(

      Usuń
  5. Cudowne te turkusy, chciałoby się w nie zanurzyć :-)
    Ja też dzisiaj pierwszy dzień po urlopie, jakiś trudny mam powrót , klientów miałam full, głowa mnie bolała, na koniec dnia miałam ochotę kogoś zamordować ...
    Zjadam lody i spadam spać :-)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana, to my się widzę bardzo dobrze rozumiemy... Ja utopiłam smutek jedząc Snikersa.... ;)

      Usuń
  6. Jak popatrzyłam na te wszystkie turkusowe wnętrza, to aż od razu milej mi się zrobiło... DZIĘKUJĘ kochana!!
    Trochę dopada Mnie fakt, że jesień się zbliża...
    BUZIAKI KOCHANA, uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba! Na zmieniające się pory roku na dworze nie mamy wpływu, ale na to co w domu i owszem.
      Ja tam tkwię nadal w letnich deko!

      Usuń
  7. Nie mów mi o jesieni, to dla mnie najgorsza pora roku !!!!!!
    A turkus, mięta, niebieski owszem ale w nadmiarze jednak nie. Kropla zawsze mile widziana. Zdjęcia milutkie dla oka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie cierpię wyjątkowo października!
      I z tym masz akurat rację. Nic w przesadzie nie wygląda dobrze, potrzebny jest umiar.

      Usuń
  8. Widok kredensu z pierwszego zdjęcia mowę mi odebrał! Po prostu cudny... Do mnie też dociera coraz wyraźniej, że jesień zbliża się do nas wielkimi krokami, a jak [przyjdzie jesień to zaraz będzie gwiazdka, a jak gwiazdka to zaraz potem będę miała następne urodziny... i znowu rok przybędzie ;)))) A tu latka lecą a ja coraz "ładniejsza" ;-D
    Trzymaj się Dorotko a ja będę trzymać kciuki żebyś jakoś łatwiej zaaklimatyzowała się po urlopie w pracy :)))
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się ten kredens podoba (łącznie z zawartością!). Zresztą na każdym z tych zdjęć jest "coś", co mnie urzekło.No i te niebieskości.... Echhhh.... Kasia z "Retro blue" ma rację, to jedyny właściwy kolor...hihi!
      Czas leci niesamowicie, to fakt. I to najczęściej wtedy, kiedy nie chcemy żeby uciekał.
      Urodziny?!
      Już mi nic nie mów o następnych, Ja mam miesiąc po Tobie!

      Usuń
  9. Piekne wnetrza,moglabym od razu tam zamieszkac:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym była czarodziejką, to bym sobie takie wyczarowała. Niestety raz na jakiś czas to i zamieniam się, ale chyba we wredną Babę Jagę! hihi!

      Usuń
  10. Witaj Dorotko !!!!
    Urlopu ciągle za mało gdy się pracuje ..
    Wolałam ten okres gdy pracowałam ...
    Piękne wnętrza jest na co popatrzeć.
    Pozdrawiam serdecznie Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana, o rencie to Ja nawet jeszcze nie myślę...
      Bo czy Ja chociaż do niej dożyję? ;)

      Usuń
  11. Turkus, biel, błękity- fantastyczna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja urlop zaczynam od następnego poniedziałku :) ale niestety nie będę odpoczywała . Turkus jest rewelacyjny, ale jako dodatek, bo jako główny kolor jest (jak dla mnie ) męczący :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham tylko w dodatkach. Koloru ścian bym takich raczej mieć nie chciała...
      Cmokasy!

      Usuń
  13. Ale sprawiłaś mi przyjemność.... Uwielbiam takie klimaty... Spokój dla duszy, cuda dla oczu... Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to są przyjemne dla oka zestawienia.Styl Hampton - czyli wiecznie trwające wakacje... :)

      Usuń
  14. Piękne zestawienie kolorów, bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory i ich zestawienie w moich klimatach. Ale najbardziej podoba mi się ta konsekwencja. Niech lato trwa... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie zestawienie kolorystyczne uwielbiam! :)

      Usuń
  16. A już mysłałam na początku,że to Twoja kuchnia przeszła transformację, a turkusy uwielbiam zwłaszcza na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, moja kuchnia dopiero co przeszła przemianę - nowa lodówka i piec z płytą. Na więcej się tam szybko nie zanosi.Ot, brak funduszy mnie hamuje....

      Usuń
  17. Jeżeli chodzi o turkus to tylko na paznokciach u mnie, ale ładne zestawienia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a u mnie wszędzie na ciele, oprócz paznokci! ;)))

      Usuń
  18. wiesz Dorotko - w pierwszym moim starczym - no moze jeszcze nie tak starczym zagladajac do ciebie pomyslala ze to twoja kuchnia choc nie dawno widzialam i jest wspaniala - bo ja jestem baba ta z tych co kocha piekne rzeczy i ta z tych co musi posiadac - powiem ci szczerze ze takolorystyka od dawna mnie pociaga -ale jest takie ale w domu ze ja musze a moj maz to juz chyba tak staromodny sie zrobil ze mysle ze do lamusa nawet sie nie nadaje - ale co tam - marzyc mozna kazdemu - a co do urlopu - hmmmmmmmmm. ........
    za dludo go juz mam chyba bo mna nosi - a ty sie ciesz i kochaj to masz tak jak prawie wszyscy - bo ........ takie kredensy podobne mialam ale poszly sie ..... i wiesz teraz wracajac do tamtych lat - laze po sklepach i tych pchlich targach - kurna kupie i postawie na swoim - zrobie swoje - znaczy jak kupie to tak odnowie jak mi dusza i serce podpowiada
    -ale za duzo dzis sie tutaj tobie rozpisalam - taka moja natura - lubie wymieniac poglady oraz spostrzezenia i doswiadczenia z normalnymi osobami a ty do takich nalezysz - jesli uznasz ze za duzo pisze - nic nie szkodzi i tak tu wroce do twojej krainy - buziaki sle Marii oraz zycze ci wspanialego weekendu bynajmniej tu u nas - nie wiem jak u ciebie sa banki hoolidey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, kiedyś ludzie takie kredensy wyrzucali, bo niemodne, bo takie stare babcine jakby... A to przecież były takie solidne meble! Powiem Ci, że mnie coraz bardziej mody przestają interesować. W salonie mam kilkunastoletnią meblościankę, nigdy w sumie jej w całości nie pokazywałam.Fronty ma z masywnej olchy, reszta niestety to płyta (a szkoda).Nie pokazywałam, bo ?
      ...to nie są meble teraz już na czasie! Kiedyś na jednym z blogów wyczytałam takie pogardliwe stwiedzenie na temat olchowej mody i chyba z tąd ten wstyd (?). Ale w sumie czego się mam obawiać? Mam jak mam, widzę często na blogach superanckie domy, do których to co Ja posiadam w ogóle się nie umywa, ale cóż - to są MOJE cztery kąty, Ja powolutku to urzandzam według własnych możliwości , które ograniczone są niestety budżetem.Urzandzam dla nas , całej naszej piątki, żebyśmy o tym ciasnym mieszkanku mogli powiedzieć DOM.
      Marzenia Marii trzeba spełniać! Dlatego postaw na swoim!
      Ja teraz przymierzam się do postawienia stabilnego pawilonu w ogrodzie. Mam taki byle jaki, o który z każdym mocniejszym wiatrem się matrwię, że gdzieś mi pofrunie.Mam okazję dostać taki jeden solidny za darmo. No to na co mam czekać? Teraz to tylko chyba na pogodę. bo najpierw muszę przygotować podłoże. Będzie kupa z tym roboty, ale cóż, jak nie zrobię tego teraz, to chyba nigdy.
      Dlatego kup sobie to co chcesz i odnawiaj! :))))

      Usuń
  19. Ja uwielbiam turkusy we wnętrzach zwłaszcza w połączeniu z szarościami :) Wspaniałe i inspirujące wnętrza nam pokazałaś :) Najbardziej podoba mi się miętowa kuchnia i turkusowa sypialnia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podoba ostatnio chyba k a ż d a sypialnia, bo niestety zmuszeni jesteśmy spać na sofie... Musimy odczekać jeszcze trochę, aż jedno dziecię się wyprowadzi, to szansa na sypialnię dla nas będzie... ;)))

      Usuń
  20. Kiedyś nie przepadałam za tym kolorem. Ale odpowiednio połączony np. z bielą prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Połączenie z bielą dodaje świeżości, radości.... Dlatego tak miło na to zestawienie się patrzy... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowności :) bardzo lubię :) Skończyłam jakiś czas temu mój miętowy (turkusowy jak to woli) stołek, niebawem go pokażę na blogu :)
    Lubię, tak jak Ty, połączenie z bielą :)
    Buziaki ślę Dorotko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie to wszystko zaaranżowane. Ja tak przepadam na Pinterest jak oglądam wnętrza. Zaraz mam ochotę na przeróbki w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne foty sypialnie z widokiem na morze mie zauroczyla. Hmmmmm ale bym miala cudowne sny .
    Pozrawiam Cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały sposób na przegonienie jesieni z domu. Sposób w kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudne wnętrza! Pełne inspiracji. Oglądam... i oglądam...Samo piękno...:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nebieski kocham, w odmianie turkusowej tez;)) Usciski Dorotko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie połączenie=bieli i turkusu uwielbiam !
    Mamy szaro -bialą sypialnię z turkusowymi dodatkami-bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj,mnie röwniez podoba sie to polaczenie....cudownie zdjecia znalazlas!!!!
    Urlopy to maja do siebie,ze...koncza sie zanim sie porzadnie zaczely!!!! (((
    ale przeciez juz niedlugo..bedzie kolejny...?... ))
    pozdrawiam goraco!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam ten kolor. Wszystkie inspiracje mnie oczarowaly. Chyba mamy podobny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Och znam, śledzę od dwóch lat, same cuda pokazuje, tysiące domów, nowych wnętrz z powiewem nieskazitelnej czystości!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)