Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


niedziela, 2 listopada 2014

Czy to już choroba?

Hej!


Lubię fajną porcelanę i mam jej naprawdę już wręcz zapasy, które mi chyba starczą do końca życia...hihi! ;)
Jednak lubię sobie nadal pooglądać w sklepach jeszcze to i owo...Tym bardziej w tych online. I oto któregoś dnia bytując na Amazonie otwiera mi się tu okienko i co Ja tu widzę?
Porcelankę!
I to taką która natychmiast wpadła mi w oko....
Zeby mi to nie umkło dzielę się od razu tym i z Wami.
Czy ten czajniczek z filiżanką dla jednej osoby nie jest świetny? Te psiaki są rozbrajające...... :)


źródło: Amazon

źródło: Amazon

źródło: Amazon

źródło: Amazon:

Zwolennicy kochający misie na pewno przygarnęliby też coś takiego:

źródło: Amazon


źródło: Amazon

źródło: Amazon

...i motywy truskawek!
Uwielbiam! Ostatnio stałam się posiadaczką jumbo filiżanki z motywem tego owocu, tylko innej firmy. Powiem szczerze, że ten czajniczek też bym chętnie przygarnęła... ;)))
 
źródło: Amazon

źródło: Amazon

Motyw róż to chyba najbardziej rozpowszechniony motyw wśród floralnych wzorów na porcelanie .Kiedyś różyczek niecierpiałam.Człowiek jednak z czasem się zmienia. Teraz i owszem, różyczki mi się podobają, ale to musi być coś wyjątkowego, jak powiedzmy ten czajnik na dole:


źródło: Amazon

źródło: Amazon

źródło: Amazon

Znalazłam też coś dla kochających muffinki...

źródło: Amazon

I motywy łąkowe!
Kocham!
Te wszystkie polne  kwiaty, ważki...
 
źródło: Amazon

źródło: Amazon

...i motylki!!!!!!!
 
źródło: Amazon


źródło: Amazon

źródło: Amazon

źródło: Amazon

I jak myślicie, co sobie zamówiłam?


19 komentarzy:

  1. Podejrzewam, że kupisz truskawki! Ja też miałam " filiżankowy okres", ale z kategorii antyków!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, mam to samo!!! Uwielbiam porcelanę... kubeczki, filiżanki!
    Mnie najbardziej podobają się te w kwiatki!
    ściskam Dorotko, buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna znajoma u mnie w pracy powiedziała, że wszystkie kobietki co lubię piec mają tą samą chorobę na porcelanę... hihi! :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No coś Ty! Wszystko?! Poszłabym z torbami.....

      Usuń
  4. Ja chętnie przygarnęłabym ten w muffinki :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten czajnik jest słodki,tak jak same babeczki zresztą, ale Ja nie wybrałam akurat tej pozycji... ;)

      Usuń
  5. Wszystkie jak leci pojedyńczo i hurtowo są... WSPANIAŁE! Myślę, że jeszcze kilka razy przyjdę pooglądać sobie ;)))
    U Ciebie ogląda się przyjemniej o cen nie ma i stresować się nie muszę ;))
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeby to było możliwe też zgarnęłabym wszystkie! Ale niestety mogę tylko jedno... ;)))

      Usuń
  6. Nie chcę Cię Dorotko martwić, ale choroba porcelanowa jest ciężka i nie uleczalna. Bywa też i groźna, bo opróżnia portfel. Wiem, bo dokładnie na to samo choruję, hi hi :))))) Ja bym wybrała kubeczek w niebieskie dzwoneczki, ale Ty chyba wybrałaś komplet w pieski.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się obawiam, że to chyba nieuleczalne....
      ...a z porcelanką nie zgadłaś!

      Usuń
  7. Ja bym chciała te komplety w różyczki, a wiem,że Ty lubisz motylki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bingo!
    To ta filiżanka z ostatniego zdjęcia... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzbanek z rozami i kubek z fiolkami-biore;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny ten drugi czajniczek z różami. Zresztą z tym motywem łąkowym też fajnie wygląda. Zasługa tutaj samego kształtu czajniczka też.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się napatrzeć! Cuda, cuda i jeszcze raz cuda! Co jedno to piękniejsze! Ja jestem całkiem wariatka, jeśli chodzi o miłość do porcelany i za nic na świecie nie wiedziałabym, co wybrać.:(
    Ale psiaki i misiaki to już serce mi skradły zupełnie.:) Pewnie dlatego, że nie mam nic podobnego. Bo truskawki, róże, babeczki to i owszem. No jak tu nie kochać porcelany? Aż się boję, co będzie, jak mi kredensu braknie?
    Widzę, kochana,że ty ,masz całkiem podobne bziki.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj u mnie w pracy był bazar staroci... Oj zaszalałam tam! Nakupiłam tyle porcelany, że musiałam na dwa razy ją do domu tachać...
      Gdzie Ja to wszystko pochowam?!

      Usuń
  12. Och co za pychotki !!! serce moje biedne :( wszystko bym chciała miać jak to mówi Moja czteroletnia siostrzenica... A na tą chorobę ni jak lekarstwa brak ...Pozdrawiam Dorcia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)