Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


niedziela, 23 listopada 2014

Wianek

Hej!


I jak tam przygotowania do Adwentu?
To już za tydzień!
Tutaj u nas w DE, czuje się duże podniecenie w sklepach, bo przecież z wybiciem pierwszej niedzieli adwentowej każdy musi mieć już domek przystrojony. A już na pewno musi palić się pierwsza świeczka na stroiku adwentowym.

Będąc wczoraj w Euskirchen wdepnęłam przypadkiem do sklepu, którego asortyment już na zewnątrz bardzo mnie zachęcił... A w środku tak mnie zachwycił, że obejrzałam chyba wszystkie kąty od A do Z.
...i myśl była następna - wrócę tu na pewno jeszcze raz!
Na półkach głównie dekoracje i to w większości o tematyce świąt.
Muszę powiedzieć, że oprócz tradycyjnej czerwieni i złota,  kolorami bardzo popularnymi w dodatkach to srebro, biel i wszelkie szarości.

Od razu pewna rzecz wpadła mi w oko, a mianowicie ten wianek... Świetnie to wygląda w tej stołowej aranżacji... Biel, srebro, szaroście i... róż!




Te same podwieszone wianki też przyprawiły mnie o bicie serca... Moja przyjaciółka chyba wyczaiła sytuację i zaczęła mnie odciągać..... hihi!





...no i wyszłam z wiankiem!

I uczyniłam sobie z niego w domu wianek adwentowy!
Zdjęcie jeszcze ciepłe, zrobione na szybciaka. Myślę o jednej zmianie w tym moim designerskim projekcie, ale jak mi to wyjdzie, to się jeszcze okaże...



Co było tam jeszcze ciekawego? 
Oj dużo rzeczy, ale nie wypadało fotografować, bo nie w każdym sklepie patrzą na to łaskawie, chociaż pozwolenie dostałam...
Piękne są te gwiazdy... Nie kupiłam, bo już mam!




...i coś dla wielbicieli kolorystyki B&W w świątecznym wydaniu!


Zdjęcia nie są najlepszej jakości, bo robione komórką i jeszcze ten brak dobrego światła dziennego, który nam wszystkim fotografującym niestety doskwiera...

Do następnego razu!

Narrra!

83 komentarze:

  1. O Jezuniu jak ja Ci zazdroszczę tego sklepu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Te bombki w paski !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I cała reszta !!!!!!!!!!!!!!!! Wianek też piękny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brak mi słów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nie zasnę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gwiazdę planuję kupić i wypatrzyłam kubaski w gwiazdki , takie drogie jak u nas ?, czy to Green Gate, czy podobne ?
      buźka !

      Usuń
    2. Jumbo filiżanki są firmy HOME SWEET HOME, spojrzałam na stronę internetową Butlersa (sklepu gdzie byłam) i tam je znalazłam, bo nie oglądałam ich pod spodem w sklepie. Są w cenie 3.99 , czyli jak na tutejsze warunki cena średnia. Miseczki kosztują tak samo.

      Usuń
  2. Piękny wianek. Też bym go kupiła, gdyby się taki gdzieś w okolicznych sklepach pokazał :) Gwiazdy są rewelacyjne. Fotki też wyszły nieźle, całkiem porządny aparat w telefonie posiadasz :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek jest piękny, to fakt... Myślę podobny zrobić( sama!) na Wielkanoc, w końcu ściągę już mam... ;)))))

      Usuń
  3. Oj Dorotko, ja bym normalnie oszalała w takim sklepie. W moim mieście tez jest podobny sklep, już samo patrzenie na wystawę powoduje szybsze bicie serca i wciskanie się portfela głęboko w torbę :))))) Wianek po prostu cudo, pięknie wyglądał z tym pudrowym różem.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, można było taki wianek kupić jeszcze z dodatkiem różu! Dostałam oczopląsa, jak sprzedawczyni mi pokazała drugą wersję.
      Wybrałam jednak bardziej uniwersalną...

      Usuń
  4. Kochana, wyprawa do takiego sklepu przed świętami to marzenie... niekoniecznie dla naszego portfela dobre ;)) Jak możesz rób zdjęcia z takich wypraw, bo jest na czym oko zawiesić! Ja lubię stroić dom od początku grudnia, choć patrzy się na to jak na razie raczej niechętnie... ja lubię i stroję. Łatwiej te zimę znieść... ;))
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie wyprawy, ale jak jestem przy gotówce. Z pustymi kieszeniami nie lubię łazić po sklepach, bo wracam wtedy z bardzo złym humorem...
      Ze pstrykaniem w sklepach bywa różnie. Tak jak napisałam w poście - nie wszyscy sprzedawcy na to patrzą miłym okiem. Dlatego lepiej się najpierw spytać. Oczywiście lepiej mieć komórkę, niż wyciągać aparat, bo to zaraz budzi jakieś kontrowersje i pytania...
      U mnie już dzisiaj zaczęłam powolutku przystrajać, żeby do pierwszego Adwentu zdążyć. W tygodniu nie mam na to czasu, bo przy moich dwóch pracach ciężko jest wygospodarować jeszcze czas wieczorem na takie przyjemności, bo przyjemność to to jest!
      Kocham ten czas! Wszystkie te przedmioty dają niepowtarzalną atmosferę i czuję się wtedy jak w bajce!

      Usuń
  5. Mi bardzo podobają się te wiszące gwiazdy do okna, są też w Ikei w fajnej cenie 39,99 zł. Chyba się skuszę :-) U mnie przygotowania do Adwentu stoją w miejscu... brak pomysłów i weny, ale to pewnie przez natłok zajęć ostatnio. Od jutra będzie lepiej :-) Zrobiłam już pół kalendarza dla Zuzy ze słodyczami, a Ty Dorotko swoim chłopcom pakujesz słodycze też? :) Czy już wyrośli? hihi Te filiżanki i miseczki w szare gwiazdy... cudo!!!! Drogie? czy przystępna cena? Masz oko do tych sklepów kobietko!!! hihi,

    Całuję K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie gwiazdy widziałam ostatnio w Lidlu, są też bardzo tanie w Kodim... Chociaż nie wiem, czy sieć sklepów Kodi jest w Polsce. Ceny naprawdę są tam bardzo konkurencyjne do Ikea.
      Gwiazdy mam dwie - czerwoną i białosrebrną. Tą drugą Tim sprezentował mi na święta w tamtym roku. Stwarzają wspaniały klimat o zmierzchu. Warto naprawdę coś takiego kupić... :)
      O widzisz! Kalendarze! Dobrze, że mi przypomniałaś. Ja nie robię sama , kupię gotowe. Z doświadczenia wiem, że i tak chłopcy opróżnią je dłuuuugo przed czasem.
      O miseczkach pisałam w pierwszym komentarzu do Ali... :)
      Luknij!

      Usuń
    2. Kurde jak ja rozpędzę się z tymi zakupami.. to mi budżetu braknie... Ciągle nie wiem, czemu wypłata chociaż raz w roku nie może się pomnożyć razy 3... no dobra nawet 2 mnie zadowoli ;)

      Usuń
    3. Kiedyś jeden bardzo sławny aktor powiedział:
      "Łatwiej jest wydać dwa dolary niż zaoszczędzić jednego." Skurczybyk miał rację! ;)

      Usuń
  6. U mnie gwiazdy w oknach obowiazkowo w tym roku musza byc, nadaja niesamowitego klimatu ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to przecież u nas wręcz obowiązek! ;)))))

      Usuń
  7. Ja także poczyniłam male zakupy adwentowe wczoraj.Juz nie mogę się doczekać przyszłej niedzieli i tych wszystkich dekoracji w oknach.
    Piękny wianek.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, patrzę właśnie teraz przez okno, i u sąsiadaz przeciwka już gwiazdki w oknach sią palą... Ba! Cierpliwość nie jest drugim imieniem wielu ludzi... ;)))))

      Usuń
  8. Hejka :)
    Mnie też zawsze cieszą takie sklepowe odkrycia szczególnie tam, gdzie sklep mam pod nosem ale jakoś czasu na niego nie miałam... W moim domu tradycją jest, że o świętach myśli się dopiero w grudniu, listopad jest miesiącem innych myśli i wzruszeń. Ja skróciłam ten czas ,świątecznego oczekiwania" właśnie z wieńcem adwentowym, którego wcześniej nie było :) Miłej niedzieli zyczę :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Po to jest Adwent, żeby skrócić sobie oczekiwanie i uprzyjemnić ten czas... W Polsce tradycja wianków adwentowych dopiero wkracza, tutaj jest mocno zakorzeniona. Uważam, że to bardzo miły obyczaj. Niestety 90% pożarów w czasie Adwentu, to właśnie dzięki niedobrze zabezpieczonemu wiankowi, także świece muszą mieć stabilne metalowe podłoże i nigdy, a przenigdy nie wolno zapomnieć o palących się świecach, bo licho nie śpi..............

      Usuń
    2. Ul mnie świece adwentowe palą się tylko w kolejne niedziele, nie pali się non stop. U Ciebie palą się przez cały miesiąc?

      Usuń
    3. Swiece adwentowe zapala się w każdą kolejną niedzielę adwentową. W przyszłą zapalę pierwszą, w drugą niedzielę palić będą się dwie, itd, itd....
      Nie zapala się wszystkich od razu naraz!
      Wianek adwentowy jest pewnym rodzajem odliczania. Jeżeli palą się cztery, znaczy to , że Boże Narodzenie nadeszło...
      Jeżeli chodzi Ci o to czy w czasie trwania Adwentu w normalny dzień w tygodniu można zapalić świeczkę (i) na wianku, to oczywiście że można! Jak odwiedzą znajomi, do kawy, czy też tak dla siebie, żeby cieszyć się światełkiem. Dobrze jest mieć większe świece, lub gdy się wypalą przedwcześnie, wymienić po prostu na nowe.
      Często na blogach spotykałam się właśnie z niewiedzą na ten temat i wiele osób zapala wszystkie świece naraz. Jest to oczywiście błędem, ale co tam... Każdemu jego raj... ;)

      Usuń
    4. Ja również zapalam świecie po kolei jak nadchodzą niedziele. Moje pytanie nawiązywało do tych pożarów. Stąd moje pytanie. Tu gdzie mieszkam w zeszłym roku pojawił się właśnie wieniec adwentowy z cudnymi grubymi świecami w kościele. Pięknie wyglądał :) Pozdrawiam

      Usuń
    5. Spotkałam się już z tym, że w sprzadaży gotowych już wianków adwentowych, czasami nie są przymocowane pod świecami metalowe kapki ochronne.Sprzedawcy nie są zobowiązani do takiego czegoś, a szkoda, byłoby mniej nieszczęść z tego powodu. Przez to są też w większości pożary, bo jak świeca się wypali, potrzeba tylko parę sekund, żeby cały wianek stanął w płomieniach. Przecież najczęściej jest robiony ze słomy, czy gałęzi, do tego jeszcze przyozdobiony gałązkami świerku - także mieszanka bardzo szybko łapiąca płomienie... Czasami kapki metalowe to też niewielka ochrona, bo wystarczy, że świeca się przechyli, albo jakiś element dekoracyjny jest zbyt blisko płomienia i.. już wóz srtażacki jest w drodze!
      U nas w kościele wianek adwentowy jest obowiązkowo! Co roku inny w kolorach, w dodatkach i to jest naprawdę miłe dla oka... :)
      Fajnie, że w Polsce też się to pojawia.......... :)))

      Usuń
  9. Dorotko kochana, dzięki Tobie właśnie zmieniłam zdanie! A myślałam, że nie lubię srebra na święta...Zawsze wydawał mi się taki trochę zimny kolor. A tu proszę - pięknie! Wianek jest cudny, jakby żywcem zdjęty z zimowego drzewa... Bajkowy.:)
    Świece też super - Apetyczne jak rafaello ! :)
    Zachwyciło mnie to połączenie z różem. Elegancko. :) Buziaki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, u mnie będzie srebro, biel... ale i czerwień. Tylko na samo srebro bym się niezdecydowała, bo właśnie tak jak piszesz - byłaby to zbyt zimna kombinacja. Srebro dobrze współgra z bielą, od razu jest skojarzenie mrozowych gwiazdeczek, tak właśnie jak na zdjęciach u góry... Połączenie z różem i szarościami - bomba! Nigdy nie byłam za nieklasycznymi kolorami na czas świąt, ale oglądając takie zestawienie w sklepie też zmieniłam zdanie... hehehe!

      Usuń
  10. Witam Dorotko !!
    W sklepach już pachnie świtami !!
    Nastrój działa już na mnie .
    Ciebie Dorotko ze sklepu wyciągnęła koleżanka.
    Moje ja mi powiedziało opamiętaj się bo musisz tylko kupić lampki na choinę .
    Jestem dumna ,że udało mi się i wyszłam ze sklepu bez zakupów ...
    Piękne Twoje fotki
    Buziaczki pozdrawiam Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam Twoją silną wolę...
      Jeżeli chodzi o czas BN, to Ja zawsze wymiękam, jak wpadnie mi coś w oko...

      Usuń
  11. Hey kochana ;) Oj juz po tych namiastkach zdjec widze, ze pokochalabym ten sklep ;)
    Udanych zakupow nastepnym razem i o wiele wiecej zdjec poprosze ;)
    A juz uciekam szukac tego sklepu online ;))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sklep Butlers... Mają stronę internetową, leć i lukaj!

      Usuń
  12. sklep jest taki w jakich lubię się zaopatrywać a wiesz Dorotko tak ten czas szybko leci że dziękiuję ci że przypomniaąś mi o adwencie - wianek jest cudowny w ogóle tam gdzie mieszkasz napewno jest pięknie - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, tutaj jest sporo fajnych sklepów, do tego weszłam przypadkiem. Nie jest w mojej miejscowości, ale jeszcze do niego wrócę (chyba prędzej niż myślę...hihi!)

      Usuń
  13. ..wlasnie dzis rano do mnie dotarlo,ze dzis jest totensonntag((((( A ja jeszcze daleko w polu z dekoracjami...Ostatni tydzien byl tyg. imprezowym..
    Wianki naprawde przepiekne !!! Musze u nas jutro takich poszukac!!!
    Milego dnia))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz poszukać online! I nie trzeba będzie się ruszać nawet z domu. Powiem Ci, że takie zakupy robię coraz częściej...

      Usuń
  14. Piękny wianek :-)
    Ja przepadam totalnie w takich sklepach i muszę wchodzić z ograniczoną ilością pieniędzy :-)
    Buziaki Dorotko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ja na odwrót - muszę wchodzić z nieograniczoną! hehehehe! ;)

      Usuń
  15. Fajny wianuszek. Bardzo spodobały mi się gwiazdy, są cudowne. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdy są jeszcze piękniejsze jak się palą.... Cudo!

      Usuń
  16. O Boże! Co za Piękne dekoracje! Wianek, ktory kupiłaś jest przepiękny! Ciekawie prezentuje się ze swiecami adwentowymi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek na adwent miałam zrobić inny... Miał być w założeniach z gałęzi, z dodatkiem mchu i drobnych świecidełek... Nawet już świece do moich wizji kupiłam i mech skombinowałam! A tu masz! Zakochałam się w tym i już! Z początku chciałam go powiesić na ścianie, ale dostałam tak zwanego pomysła i przerobiłam na adwentowy...

      Usuń
  17. Witaj Dorotko. Cudny wianek .

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż mi z zazdrości żyłka pójdzie.Ale Ty masz dobrze!!!Wiem,że w Niemczech wyjątkową wagę przywiązują do dekoracji i można kupić cuda!!!Ja od kilkulat planuję wypad do Berlina przed świętami i nigdy,przenigdy mi sie to nie udało.Mam trochę rodzinki w Waszym kraju i chętnie bymi coś kupili ale przecież takie zakupy trzeba robić osobiście!Masz dobrze!!!I jeszcze jedno,już to pisałam ale co tam napisze jeszcze raz:nie mogę sie doczekać Twojego świątecznego domku!!!U mnie dom przystraja się powoli,ale głównei na mikołaja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe! Dobry komentarz, taki... treściwy! hihi!
      Rozumiem, że cier­pli­wość to naj­nudniej­sza for­ma rozpaczy, ale poczekaj jeszcze.... ;))))))

      Usuń
  19. oj wcale się nie dziwię :) ja też sama chętnie wracałbym do tego sklepu, aż nie wiadomo na czym wzrok skupić tyle cudowności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam mam nadzieję na jakieś obniżki przed świętami, bo jak tak dalej pójdzie, to z torbami pójdę....... ;)

      Usuń
  20. Dorotko,ale ci fajnie,że masz możliwość wdepniecia do takiego sklepu.U mnie niestety nie ma takowych,jedynie pepco i kik ;p
    Oj z pewnością i ja coś bym tam wypatrzyła dla siebie-nie jedną rzecz ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pepco nie znam, ale Kik i u nas w Brühl mamy... :) Tam też można coś ciekawego znaleźć...

      Usuń
  21. Stroik cudny :-) Ja jeszcze nic nie wymyśliłam i z adwentowym "czymś" jestem w lesie. Sklepik bajeczny.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami najlepsze pomysły pojawiają się nieoczekiwanie... ;)

      Usuń
  22. No, takie sklepy to ja lubię :) Świetny wianek, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, mój portfel już niestety nieco mniej...

      Usuń
  23. Tyle pięknych dekoracji nam pokazałaś Dorotko... Uwielbiam szarości, biele i beże:)
    Twój wianek po prostu przepiękny!!!! Świetny pomysł:)
    ściskam mocno i buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie sklepy.Ale już co raz mniej kupuję :(
    No i zachwycam się niezmiennie porcelana z poprzedniego posta.Tej nigdy za dużo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak.. Ta porcelanka to mi się udała... Myślę już o świątecznej aranżacji właśnie z nią w roli głównej... Czyli jeszcze się pojawi! ;)

      Usuń
  25. Ale bym poszalała w sklepie:) Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadę tam w przyszłym tygodniu, reflektujesz? ;) hihi!

      Usuń
  26. Super wianek, też taki sobie kupię hehehe ! Wspaniałe tam u Was w De są dekoracje, az żal nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha!!!
      A Ja tak w ogóle to chciałabym wiedzieć skąd Ty kochana nadajesz (to znaczy piszesz), bo bardzo mnie to ciekawi...

      Usuń
  27. Dorotko, zabierz mnie do tego sklepu!

    Dostalam od znajomej galezie, biore sie za wieniec adwentowy:) Ale takie gwiazdki tez bym chcialaaaa:)
    Serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu tam będę... ;)
      Gwiazdki kupisz właściwie wszędzie... Są oczywiście różnice w qualitet i cenie, bo zależy czy kupisz na Weinachstmarkcie, w Kodi, czy też chociażby Ikea...

      Usuń
  28. Kocham takie ozdoby i ogólnie szleje na ich punkcie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Całe szczęście że u Mnie na osiedlu jest tylko Pepco i Rossman hi hi . Bo bym chyba zwariowała ...ale cudeńka wszystko Mi się podoba....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pepco nie znam. W Rossmanie też można ciekawe rzeczy dorwać. Dzisiaj tam byłam i wróciłam ze świecami i... diamencikami!
      Powiem Ci, że z torbami pójdę.. O,j pójdę!

      Usuń
  30. Ale cuda! Z takiego sklepu mogłabym nie wychodzić. Uwielbiam takie klimaty ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  31. :Pja nie pamietam kiedy ostanio buszowalam po sklepach,caly czas glowa czym innym byla zajeta i jakos w tym roku wszystko mi umknelo,musze to nadrobic!!!te szyszki z bialym i bombki w paski musze miec hiiiii,,srebrne ozdoby tez .jako sroka nie moge obok srebrnych ozdobek przejsc przeciez obojetnie hiiimale sie bedzie dzialo jak pojade do miasta hiiifajny post:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj do Butlersa, to znajdziesz to czego szukasz....

      Usuń
  32. Ubóstwiam takie sklepy:-) I kolorki cudne: róż, szarość, srebro - przepięknie!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tam jeszcze świetne bombeczki w stylu retro, szczególnie wpadła mi w oko jedna (świnka ze skrzydełkami), żeby nie powalająca cena, już bym była jej posiadaczką.. Ba! Krótko przed świętami, może jakieś przeceny będą... ;)

      Usuń
  33. Wianek jest bardzo super i fajnie go zaaranzowałaś, ja bym chciała te pudrowe różowe talerze, u nas takich nie widziałam w Ikei są ciemny róż, ale może jeszcze gdzies wypatrzę, u mnie będzie czerwony na święta, po raz pierwszy ale juz na pewno, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś były w Ikea pastelowe różowe, ale wiem że oni tam repertuał co jakiś czas zmieniają. Może już wyszły u nich z obiegu. Spróbuj poszukać gdzieś w sieci. Jest przecież tyle sklepów internetowych...
      Czerwień będzie też i u mnie, w tym roku jednak w mniejszym nasileniu,bo w tamtym poleciałam mocno, bardzo mocno na ten kolor... Przewodnimi kolorami będzie u mnie biel i srebro.

      Usuń
  34. Piękne rzeczy, u nas takiego sklepu nie ma, ale może to i dobrze. Wczoraj byłam w Praktikerze i też całkiem sporo wydałam na dekoracje, chociaż wszystko było takie taniutkie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas kiedyś mieliśmy Praktikera. Powiem Ci, że w tych wszystkich baumarktach mają całkiem niezły asortyment w dekoracjach...

      Usuń
  35. Uwielbiam ten świąteczny klimat na każdym kroku, czy to w domu, czy na ulicy :)
    Lubię też oglądać te wszystkie "pierdułki" świąteczne w sklepach.
    Wianek jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oglądanie jest bardzo niebezpieczne!!!
      Ot, wlazłam dzisiaj t y l k o pooglądać do Kodi i... wylazłam ze srebrnym , metalowym drzewkiem...

      Usuń
  36. Krótko mówiąc raj dla oczu:) Nacieszyć oczy to za mało, mam ogromną chęć na wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, gdybym mogła, to bym wyniosła połowę sklepu! ;)

      Usuń
  37. Thank you! To visit one of my favorite stores!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)