Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


niedziela, 21 grudnia 2014

4 Advent

Witajcie!


Mamy już choinkę!!!

Niechaj zdjęcia powiedzą same za siebie:







Na wianku adwentowym zapłonęła ostatnia świeca, a to znaczy, że czas oczekiwania się kończy...



Łażąc tu i ówdzie w siedzi, natknęłam się na świetne choinki z papierowych serwetek pod torty...
Dekoracja na tyle mnie urzekła, że spróbowałam sama coś takiego wykonać...
Przyznam się, że wyszła z tego dość ciekawa aranżacja na stół świąteczny... :)
Na pewno coś tam jeszcze zmienię i dołożę zielonego oraz kropla czerwieni i na stole się musi pojawić. Ale to dopiero za trzy dni... ;)





Do wykonania choinek potrzebne są: 
- papierowe serwetki pod torty w trzech rozmiarach. Ze średnim rozmiarem miałam problem w zdobyciu, także poszłam po rozum do głowy i po prostu obcięłam nieco rand z tego największego rozmiaru. Nadwyżki się nie zmarnowały, widzicie je jako girlandę na mojej dużej choince.. :)
- patyczki do szaszłyków (te większe!)
- klej
- nożyczki
- koraliki
Dodatkowo : małe doniczki, gąbkę florystyczną i włos anielski, ale można wykorzystać na przykład mech, albo coś innego...
Wykonanie nie jest ciężkie. Wszystko pokazałam na zdjęciach.
Należy naciąć każdą serwetkę tylko do połowy. Cwierć posmarować klejem. Skleić w kształt rożka.
Przekłuwać na przemian rożki i podkładać pod spód koraliki (żeby się nie przesuwały i nie spadały) Z tym może być trochę problemu, bo moje koraliki miały trochę przyciasne dziurki, także musiałam nieco ostrugać patyczki. także zanim zaczniecie przeklinać, to sprawdźcie jak korale wchodzą na drewienka.


Amarylisy prawie wszystkie kwitną...  :)



A tu niespodzianka od Zosi Samosi ( TUTAJ) . Jak zajrzycie do niej, znajdziecie u niej podobne zawieszki.
Wykonane są perfekcyjnie!
I jeszcze te motylki na każdej z drugiej strony! Zosieńka wie co lubię...
Dziękuję, dziękuję i... jeszcze raz dziękuję!!! :)


źródło: internet

Jeżeli nie będę w stanie już napisać żadnego posta więcej, (a na to się zanosi), to już teraz składam wszystkim tutaj zaglądającym najlepsze życzenia.....

Zyczę Wam nadziei, własnego skrawka nieba,
zadumy nad płomieniem świecy,
filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
piękna poezji, muzyki,
pogodnych świąt zimowych,
odpoczynku, zwolnienia oddechu,
nabrania dystansu do tego, co wokół,
chwil roziskrzonych kolędą,
śmiechem i wspomnieniami.
Wesołych świąt!

Dorota

♥♥♥


43 komentarze:

  1. Dziękuję za życzenia. U Ciebie już pięknie!!!
    Serdecznie pozdrawiam Dorotko i odpalając sówkę od Ciebie, myślę o Tobie ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne serwetkowe choinki ! No i ślicznie udekorowana żywa choinka :-) Ja dopiero dziś kupiłam i może jutro z garażu powędruje do domku i będę z chłopcami ją ubierać :-) Pozdrawiam i życzę też Wesołych Świąt :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaką macie cudną choinkę! Mięciuchna taka!
    Amarylisy Ci obrodziły .... a mój wypuszcza 2-3 liście potem usychają, chwilę nic i znowu wypuszcza i tak już ze 4 razy, nie wiem o co mu chodzi
    Życzenia piękne ... to chyba cała Ty :-)
    no to ja chcę Taką Teściową dla mojej Marcysi :-) ;-)
    Buziaki ... cudownych, radosnych i obfitych w smakołyki i gości Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zyczenia zciągniete z netu, ale takie właśnie są , jakie bym chciała... ;)
      Nie mam na nic głowy, a raczej ona mi ciąży.... Muszę łyknąć następną tabletkę, nadal nie jest lepiej.

      Usuń
  4. Piękna choinka ubrana w piórka !!! bardzo mi się podobają te choineczki ze serwetki i amarylis wspaniały !
    Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale macie przepiękną choinkę!!!
    Cudowna!
    i jakie te malutkie pomysłowe i ślicznie się prezentuja! Pomysł super:)
    Dorotko, z całego serca życzę Ci magicznych, pełnych miłości, spokoju i smakołyków Świąt Bożego Narodzenia!
    Uściski świąteczne ślę

    OdpowiedzUsuń
  6. Och i ach!!! Jaka cudna choinka! :) Pięknie ją udekorowałaś Dorotko.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinkę masz przepiękna,ja ze swojej nigdy nie jestem zadowolona,zawsze mam za dużo albo za mało nawieszane bombek .
    Pomysł na choineczki papierowe jest super ,w przyszłym roku wypróbuje ,bo w tym już nie mam gdzie wszystkich dekoracji poustawiać.
    Wesołych Świat ,Izabela

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna choinka i te malusie są super,takie urocze delikatne ....i biaaałe :) Życzenia wszelkiego dobra przesyłam wraz z uściskami i zapraszam do siebie na nowego posta TUTAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak prawdziwa choinka:-) Bardzo pomysłowe te Twoje choineczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nabrałam chęci na czerwień i już w przyszłym roku na pewno się u mnie pojawi.
    Pięknie u Ciebie i tak świątecznie.
    Dziękuję za życzenia i Tobie i Twoim Bliskim zdrowia i radości i spokoju :):):)♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorotko cudna ta Twoja choinka!!!
    Dziękuję za przepiękne życzenia- wszystkie odwzajemniam: Wspaniałych, wesołych Świąt
    Całusy!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnych Świat dla Ciebie i Twoich bliskich !

    OdpowiedzUsuń
  13. Puchata i piękna - tak lubię ;) WESOŁYCH ŚWIĄT DLA CIEBIE I CAŁEJ TWOJEJ RODZINKI!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Choinka nieziemska :) Bardzo spodobały mi się choinki z papierowych serwetek, śliczne są.
    Dzięki za życzenia, wzajemnie życzę Tobie i Twoim Bliskim wspaniałych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne dekoracje i choinka jak dama w tych piórach! Bardzo fajny pomysł na te papierowe choinki, szkoda,że nie zdążę zrobić.:(
    Ja jestem w tyle trochę niestety. Dopiero ubieram choinkę. Ale co tam, jeszcze się nią nacieszę.
    Spokojnych, miłych świąt, kochana . Buziaki.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te czerwone dodatki na choince :) a choinki z serwetek rewelacyjne, świetny pomysł na efektowną i niedrogą dekorację. W dodatku można je zrobić z dzieckiem. Super! Udanych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie podoba mi się twoja choinka:) Koronka jest wspaniała.
    Najlepsze życzenia świąteczne, zdrowia i spokoju, obecności bliskich. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowną masz choinkę!! Wszystkiego dobrego na święta, magii i miłości życzę !

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna choineczka :)

    Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Dorotko !

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla Ciebie Dorotko i Twoich bliskich bajecznych Świąt:)Beata:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żywa choinka wspaniała!!! Te piórka i ozdoby... wspaniała kompozycja! Podziwiałam ten wspaniały ażurowy łańcuch a pod koniec posta dowiedziałam się skąd go wzięłaś ;) Twoja pomysłowość nie zna granic!
    Białe choineczki z papieru bardzo mi się spodobały, na pewno w przyszłym roku zrobię takich co najmniej kilka :))
    Domki dla ptaków i ptaszki na choince są wspaniałą ozdobą!
    Dziś krótko bo jestem zajęta podziwianiem gwiazdki z nieba, którą Mikołaj właśnie dostarczył! :)))
    Ściskam Cię świątecznie i buziaki zasyłam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dorotko, ale macie cudną choinkę! Super wyglądają te białe pióra!

    OdpowiedzUsuń
  23. Radosnych Świąt przesyłamy dla Ciebie i całej rodziny :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Magicznych i wspaniałych Świąt Dorotko. Kasia-mazurskie pasje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę wesołych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia!
    Pozdrawiam serdecznie - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  26. zdrowych spokojnych świąt Dorotko dlaciebie oraz twej rodziny _ marii z rodziną życzy

    OdpowiedzUsuń
  27. Spokojnych, zdrowych i rodzinnych Świąt dla Ciebie i Twojej rodzinki!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dziekuje za zyczenia i tobie i twoim bliskim zycze rowniez szczesliwych i spokojnych swiat!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Magia już w domu posiadasz więc radości, miłości i zdrowia na ten świąteczny czas życzę - Dusia - choinka boska

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna choinka!!
    Życzę Ci przede wszystkim zdrowia i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku:-)
    Miłego Świętowania!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wesołych, zdrowych i spokojnych Świąt :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dorotko,dziękuję ci za życzenia! Mimo,że to już drugi dzień Świąt to życzę tobie i twoim bliskim szczególnie zdrówka-bidulko ty, moc radości,niegasnącej nadziei i wzajemnej miłości!!!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dorotlo, pieknie!
    I te papierowe, jaki fajny pomysl!
    I Zosine -sliczne!
    Zdrowka!
    I pieknej pogody w ten Drugi dzien Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna choinka. wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  35. Wesołych Świąt Dorotko, dla Ciebie i Twoich bliskich
    Z uściskami i pierwszym śniegiem
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  36. Radosnego świętowania i wszystkiego dobrego w pokryty białym puchem drugi dzień Bożego Narodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dorota, ta choinka jest absolutnie wspaniała ;) Piękna, obłędnie piękna! Przyjmij proszę ode mnie najlepsze życzenia noworoczne. Niech to będzie Rok pełen obfitości, miłości i szczęścia. By uśmiech towarzyszył Ci każdego dnia, a wokoło pojawiali się sami życzliwi Ci ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne pomysły na wykorzystanie niby zwykłych rzeczy, z których powstają niezwykłe i piękne. :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)