Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


sobota, 4 kwietnia 2015

Turkusowa Wielkanoc

Hej!


Jestem  praktycznie  gotowa ze wszystkim, zostało mi tylko dokończyć gotować żurek  i mogłabym już właściwie zacząć świętować... ;)



W domu pojawiły świeże gałązki wierzby i magnolii... Są odemnie z ogrodu. Biedne te pączki magnolii, takie skulone nadal na dworze, i już z bagażem doświadczeń atmosferycznych, bo i złapały przymrozków, a i grad i wichura też je zaznaczyła ( gdzieniegdzie widać brunatne plamki...)
Ba!
U mnie w domu przynajmniej zaczęły się otwierać... :)




Nie szalałam zbytnio z wypiekami. Upiekłam babkę, drożdżową owieczkę, koszyczek oraz dwa ciasta biszkoptowe z galaretką i owocami ( i tak pewnie będziemy to męczyć cały tydzień).











Do wianków wiszących na witrynkach dołożyłam nieco żywej zieleni...




...no i moje turkusowe talerze wreszcie są!!! :)))))))))



Tak będzie wyglądał nasz świąteczny stół w tym roku:



Pierwotnie zakładałam, że dodatki, które pokazałam na stole w poprzednim poście, znajdą się na Wielkanoc, ale...
Niestety, bieżnik który tam był, po prostu zalałam wodą, a że był z papieru (jednorazówka!), to wiadomo jak to nieefektownie potem wyglądało. Kupywać inny obrus jakoś nie miałam ochoty i nie byłoby łatwo dostać akurat w turkusie.
I tu dostałam olśnienia!
Obrusik na środku który tu widzicie to nic innego tylko ???
..lekki wiosenny szaliczek! hihi!
Ot, i mam 2 w 1-nym! Jakby co, to zawsze można jeszcze na szyi ponosić... ;)))))

Na stole brakuje jeszcze szklaneczek do picia. Kurcze, jak to się stało?!






***
I na zakończenie migawki z wczorajszego dnia...
Była taka piękna pogoda! (czego o dzisiejszym dniu nie mogę powiedzieć).











I już na koniec........
  

Zdrowych i radosnych świąt Wielkanocnych
Suto zastawionych stołów, dużo wody w poniedziałek
bogatego zająca i miłych spotkań w gronie przyjaciół i rodziny... :)



Zyczenia są dla tych wszystkich, którym jeszcze nic nie życzyłam i którzy tutaj chętnie zaglądają...
Miło mi czytać Wasze każde ciepłe słowo... :)))


Zmykam  dalej do żurka!
Pa!
:)


50 komentarzy:

  1. Pięknie ,świątecznie u Ciebie.
    Zycze Ci aby te Świętą Wielkanocne były spokojne i radosne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo, uroczo to zainspirowałaś , mi się podoba i ten turkus całkiem, całkiem Wesołych, Wesołych Świąt życzę Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnych i szczęśliwych świąt Wielkiej Nocy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko,ależ piękne zdjęcia i te wszystkie dekoracje! Wianuszek mnie zauroczył :)
    Wesołych Świąt kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie! Znowu nasyciłam oczy :-) Magnolia z jajkami i królicza paterka powalające :-)
    Kochana, zdrowych, radosnych , trochę refleksyjnych i w gwarze rodzinnym spędzonych Świąt Wielkiej Nocy
    dla Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt Dorotko :)
    Jak zwykle cudne wypieki i dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta rodzinka królicza świetnie wygląda, muszę za rok sprawić sobie , bo w tym nie kupiłam żadnej nowej ozdóbki, no , jedno jajo ale to na kiermaszu przykościelnym.
    Ja zaraz stół nakrywam i ogarniam ale znowu pewnie do pierwszej podrepczę.
    Kochana, zdrowych i radosnych i mokrych poniedziałkowych Świąt. Wesołego jaja !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych i radosnych Świąt dla całej Twoje rodzinki :) Ten turkus u Ciebie naprawdę zachwyca. A talerze są piękne, podejrzewam, że warto było tyle poczekać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt i smacznego jajka:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie udekorowalas serwetki!
    Wesolego Alleluja! Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i Twojej rodziny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dekoracje Dorotko!!
    Radosnego Świętowania!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Swieta nam się juz zaczęły i niech potoczą nam się smacznie, ciepło, rodzinnie i kolorowo!!!
    Radosnego Świetowania..

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnych,pogodnych Świąt Wielkanocnych pełnych nadziei i miłości:) Twój koszyczek smakowicie wygląda:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę na Twoje zdjęcia patrzeć i patrzeć!!!Są takie piękne.W domu jak zawsze u Ciebie wspaniałe dekoracje.A magnolia powaliła mnie na kolana!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknych, pogodnych Świąt, Dorotko kochana. Słoneczka, spokoju i samych radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Piękna rodzina króliczków, ta patera z króliczkiem-boska, jajka, te wszystkie dekoracje, wypieki - coś pięknego. A te kwiaty - szok, są takie piękne, a u mnie zimno, wszystko nadal zamknięte w maleńkich zielonych pączkach. Aj piękne zdjęcia i tym samym piękna Wielkanoc u Ciebie! Wesołego Alleluja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorowych jajeczek,
    rozczochranych owieczek,
    rozkicanych króliczków,
    pyszności w koszyczku,
    a przede wszystkim
    mokrego ubrania
    w dniu wielkiego lania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka ogromna magnolia! Cudna! Pomysł z bieżnikiem rewelacyjny! Aranżacja stołu bardzo przypadła mi do gustu :) Chyba musze też wprowadzić do siebie trochę turkusu!

    Jeszcze raz Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna turkusowa Wielkanoc u Ciebie. Radosnego świętowania :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. W PONIEDZIAŁEK LANY
    ZAJĄCZEK ZALANY.
    KURY Z NIM TAŃCUJĄ,
    JAJKA MU MALUJĄ.
    KOGUT WCIĄGA KRESKĘ
    -PODKRĘCA IMPREZKĘ.
    CAŁA SALA SIĘ BUJA,
    DJ.GRA ALLELUJA!!!
    WESOŁYCH ŚWIĄT WAM ŻYCZĘ. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie turkusowo :) Wesołych Świąt :) aga

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne niebieskości świąteczne! Wszystkiego dobrego na święta!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak wiosennie pięknie. Wzajemnie, radosnego świętowania~!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna ta twoja turkusowa Wielkanoc:)
    Kochana, wszystkiego dobrego i lanego Dyngusa:)
    moc świątecznych uścisków

    OdpowiedzUsuń
  26. o, i nawet tytuł ten sam mamy...Cudownie u Ciebie a magnolii zazdroszczę . U mnie każde drzewko pada . Gleba za zimna chyba...?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. PIĘKNIE WESOŁYCH ...............

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za Wasze życzenia....... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne te turkusy na wielkanocnym stole. Cudowne migawki z ogrodu, u nas z powodu zimna cała natura stanęła w miejscu ;(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post, lovely blog! <3
    follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie przyozdobiłaś dom magnolią! Dziękuję za wsparcie, jakie ostatnio od ciebie otrzymałam, bardzo doceniam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne miałaś ozdoby wielkanocne:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Najlepsze poświąteczne życzenia :-) dekoracje piękne! A mnie dodatkowo oczarował wieniec zrobiony z korków po winie- dobrze widzę? Ja się zabieram do tego, by okleić tace na herbatę czy kawę takimi korkami, są wspaniałym materiałem do ozdób :-) serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest wianek z korków, nie tylko po winie, ale szampanie, etc. Wszystkie korki są prawdziwe, żadne atrapy, trochę mi zeszło, żeby odpowiednią ilość uzbierać, ale warto było! :)

      Usuń
  34. Piękne Twoje Święta w kolorze blue :) A magnolia zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak pięknie! Pomysłowy z Ciebie Dobromir, z tym szaliczkiem! ;)) I baba jak ślicznie udekorowana.:)
    Pozdrowienia poświąteczne
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  36. Dekoracje sa po prostu bomba,masz super pomysly chyba bede troche sciagala! Wszystko mi sie podoba, jak juz pisalam Twojego bloga odkrylam niedawno ale teraz z niecierpliwoscia czekam na kazdy wpis.Te turkusowe jajka sa po prostu bomba gdzie mozna takie kupic.Serdecznie pozdrawiam
    Ola (z Francji)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi... :)
      Masz na myśli te szklane? Kupiłam w "Nanu-Nana"...

      Usuń
  37. Dorotko wszystko u Ciebie piękne, mamy podobny gust i podobnie mam w domu ! Cudne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz... Muszę przefiltrować Twojego bloga, bo jak masz w domku to jeszcze nie widziałam... ;)

      Usuń
  38. bardzo fajny pomysł z tym szalikiem, błękit rewelacyjny! Patera z zajączkiem cudna. W ogóle wszystko takie ładne, a najbardziej to magnolie przepięknie się otworzyły!
    Pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  39. Dorotko, bardzo dziękuję za życzenia świąteczne, które zostawiłaś mi na blogu. Bardzo mi miło, że o mnie pamiętałaś ;) Widzę, że Twoja Wielkanoc była mega kolorowa i piękna. A ta babka zupełnie mnie zachwyciła ;) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam Dorotko !
    Święta ,i po świtach !
    Było u Ciebie magicznie !
    Spakowałam wszystko i wyjechałam na kilka dni .
    Pozdrawiam serdecznie Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dobrze zrobiłaś... Trzeba raz na jakiś czas "zmienić tapety"...
      Serdeczności......... :)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)