Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


niedziela, 25 października 2015

Jesień w kadrach...

Witajcie!


I oto przyszła ruda,  zaszeleściła liśćmi pod nogami i rozgościła się już na całego...
Nie jest moją ulubioną porą roku, pisałam o tym już zresztą wiele razy. No ale cóż... Kiedy nie można się uchronić przed nieuniknionym,  to trzeba to oswoić... Bynajmniej dobrze przeczekać.
I korzystać  jeszcze z uroków kolorów, bo niestety będzie ich wkrótce coraz mniej. Dzisiejszy post będzie w całości poświęcony jesieni... Tej  przyjemnej, słonecznej, bez deszczu (i przeziębień!).

Jakiś czas temu wdepnęłam na blog do Reni, gdzie oprócz włóczek, robótek etc. (czyli rzeczy, które są właściwie bardzo dalekie moim zainteresowaniom), był także post z wyzwaniem fotograficznym, i tutaj aż zapiszczałam z radości!
O tak! Pstrykać to Ja bardzo lubię, także z przyjemnością dopisałam się do zabawy.
Motto przewodnie: - "Idzie jesień".
Do wykonania było 18-ście zdjęć.
Podtematy:

1. Za oknem
2. Promyki słońca
3.Wieczorem
4. Brązowy
5. Na spacerze
5. Moja pasja
7.Coś ciepłego
8. Kawa czy herbata
9. Bukiet
10. Niedzielny poranek
11. Liście
12.Spojrzenie
13.Do góry nogami
14.Do pary
15.10.00
16. Na spacerze
17. Bez pośpiechu
18. W kolorach jesieni

 Można było oczywiście wykonać więcej zdjęć ( skorzystałam z tego przywileju przy paru punktach, bo między niektórymi zdjęciami nie mogłam się zdecydować). Dwa były już pokazywane u mnie na blogu, uważam że pasują idealnie do tego wyzwania fotograficznego.


 A więc lecimy!

1. Za oknem (Brühl, widok z 13-stego piętra ode mnie z pracy)

1. Za oknem (z pokoju dziennego)


1. Za oknem  (zdjęcie już Wam znane - przez "okno" w pawilonie)

2. Promyki słońca (czatowałam na nie dość długo, bo teraz to raczej tego słońca coraz mniej...)

2. Promyki słońca

3. Wieczorem

4. Brązowy (tak wyglądają dojrzałe kasztany jadalne)


4. Brązowy

4. Brązowy

5. Na spacerze ( obecnie zachwycam się każdym pniakiem, na którym rosną grzyby. Jest ich taka różnorodność w formach i kolorach. To powalone drzewo pokazywałam już u mnie na blogu we wrześniu, wtedy jednak nie było na nim jeszcze grzybków TUTAJ ).


5. Na spacerze (różnica zaledwie paru dni ze zdjęciem poniżej - a ile już na tym dolnym żółtego!)


5. Na spacerze

5. Na spacerze


6. Moja pasja (oczywiście fotografia! zdjęcie zrobione przez Terunię, dziękuję Ci kochana! ;)  )

7. Coś ciepłego

8. Kawa czy herbata (?) ( dla mnie w sumie jedno i drugie, ale mój ulubiony nałóg to kawa... Z prawej strony także kawa, tylko ta żywa. Pokazywałam ją już w tamtym roku TUTAJ. Od tamtego czasu jednak nieznacznie urosła... ;)  )


9. Jesienny bukiet (ten najbardziej lubię! obecnie w wazie z kukurydzy są głównie zasuszone gałązki dzikiej róży i miechunka)


10. Niedzielny poranek

11.Liście

11. Liście

12. Spojrzenie (na to co niewielkie)

12. Spojrzenie (na to co delikatne)


12. Spojrzenie ( w górę, na to co odległe)

12. Spojrzenie (...gdzieś w bok, na ślubną sesję. Podziwiam pannę młodą za wytrzymałość w tej zwiewnej sukience. Fotograf już jednak w ciepłej kurteczce...)

13. Do góry nogami (odbicie w tafli wody)


14. Do pary


15. 10.00

16. Na drzewie


16. Na drzewie

16. Na drzewie

16. Na drzewie

16. Na drzewie
17.Bez pośpiechu (papuga... zdjęcie trochę kiepskiej jakości, bo robione z bardzo daleka. Jest ich tutaj cała masa. Ciężko uchwycić je w locie, są bardzo szybkie.Ta się najwyraźniej zmęczyła...)

18.W kolorach jesieni

18. W kolorach jesieni.



Ukłon dla tych, co dotrwali do końca!
 Uffffff.......... Tak czasami się zastanawiam, czy w ogóle ktoś dokładnie od deski do deski to czyta, co Ja tam sobie naskrobię...

Dlatego?

 ...mała nagroda dla uważnie czytających! Otóż pierwsza osoba, która napisze komentarz pod postem, dostanie ode mnie małą niespodziankę - oczywiście osoba, która wyrazi w komentarzu chęć na mały drobiażdżek ode mnie... (kurcze, Ja to ale jestem...hehe!)
Jestem bardzo ciekawa, kto to będzie... ;)))

91 komentarzy:

  1. Dotrwałam chetnie czytam twoje wpisy.zdjęcia cudne:) piękna jesień u Was;) pozdrawiam serdecznie.i oczywiście na niespodzianki to ja zawsze chętna jestem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz!!! Miło mi, że to Ty! Wyślij mi Twój adres na maila... :)

      Usuń
    2. Mi też jest bardzo miło.w końcu mi nie uciekają Twoje wpisy i jak widać zalapałam się na drobiażdżek od Ciebie.:)
      ps.masz naprawdę dobre oko do ujęć,są idealnie trafione w opis:)adresik oczywiście zaraz podaję w meilu:) pozdrawiam

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem.Zdjęcia wspaniałe.Pozdrawiam Cię serdecznie.Ja właśnie jestem w drodze do Polski,nasycić oczy piękną polską jesienią.Jak wrócę to się odezwę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! No patrz jaka szczęściara z Ciebie!
      To jak przyjedziesz, to zadzwoń do mnie! Miłego urlopu.............. :)))

      Usuń
    2. Oczywiście ze zadzwonię.Pozdrawiam już z Polski:-)

      Usuń
    3. Oczywiście ze zadzwonię.Pozdrawiam już z Polski:-)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie jestem pierwsza, ale wlepiłam gały i oderwać nie mogłam !!!! Kobieto Ty masz talent !!!!!!! Żebyś Ty bliżej mieszkała, to na nauki bym się zgłosiła !!!!! Zazdroszczę sprzetu i oka !!!!!! Każde zdjęcie przecudnej urody , oglądam i rozpływam się !!!!!!!! Brak słów Kochana , pozostaje tylko podziwiać !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, gdybyś była pierwsza, to nawet nie potrzebowałabym Twojego adresu, bo go mam! hehehe! ;)
      Dziękuję za pochwały, ze sprzętu jestem bardzo zadowolona. Chociaż jeden z moich kuzynów powiedział mi niedawno, że...? To nie aparat robi dobre zdjęcia, tylko ten co go trzyma w ręce...
      Ja się nadal uczę... ;)))))))

      Usuń
    2. Dlatego napisałam , ze masz talent. To Ty znajdujesz obiekt i odpowiednio go potrafisz ująć ! bomba !!!

      Usuń
  4. Kochana ja czytam od deski do deski! I to wcale nie jest litowanie! :) Śliczne zdjęcia... Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...w Ciebie to wcale nie wątpię! ;)
      Ale wstać i włączyć komputer, opłaciłoby się Tobie dzisiaj wcześniej! hihi!

      Usuń
  5. Czytam do końca i się zachwycam! Piękne te Twoje fotki!! Jedyne w swoim rodzaju. Jestem tu od niedawna i bardzo mi się podoba. Zostanę na dłużej :))
    Jeszcze raz gratuluje zdjęć!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostań jak długo chcesz, rozgość się, zrób sobie kawę.... ;))))
      Miło mi.... ;)))

      Usuń
  6. Cudne fotki, nie potrafiłabym chyba wybrać, która podoba mi się najbardziej...chociaż wiem, te ze spaceru! Nie ma nic piekniejszego w jesieni niż te kolory drzew! Chociaż widok z Twojego okna w pracy...wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pracy latam po wielu piętrach, najczęściej nie mam niestety zbyt dużo czasu podziwiać widoki, bo pracę rozłożoną mam co do minuty z zegarkiem w ręku, tym właśnie, co leży na jednym ze zdjęć...
      Serdeczności! :)

      Usuń
  7. Wow. Rewelacja. Dotrwałam do końca i jeszcze raz wróciłam i znów przeszłam od dołu do góry. Piękne, nie mogłabym wybrać jednego, każde zdjęcie jest niepowtarzalne, każde inne. Gratuluję. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Ty powinnaś melodramaty pisać i powinno się je przenieść na ekran. Siedziałabym oglądając, obgryzając paznokcie i podżerając czipsy... ;)

      Usuń
    2. Jasny gwint Dorotka. Ja dopiero teraz ten komentarz dojrzałam. Powinnam sobie go wydrukować i powiesić na biurku jako motywację. Dziękuję bardzo, ba, ogromnie za te słowa. Potrafisz zmotywować jak nikt inny :) Ściskam Cię mocno Kochana :)

      Usuń
  8. Oj za późno tu wbiłam do ciebie ;p
    Dorotko,wspaniałe zdjęcia!!!! Normalnie nie mogę oczu oderwać!!!! Uwielbiam takie jesienne kolorowe drzewa, promienie słoneczne przebijające się przez korony drzew a ty w swoich zdjęciach uchwyciłaś magię zwykłych rzeczy jakie nas otaczają.Czasem wystarczy nieco inaczej na nie spojrzeć :) No a te zdjęcia alejki wśród drzew i dmuchawce...bajka normalnie!!!!! Jestem autentycznie oczarowana!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s. Dla takich widoków aż chce się iść do pracy ;p

      Usuń
    2. Widzisz kochana, jak to się mówi - kto rano wstaje, temu Bozia daje... ;) Ale spoko! Zorganizuję jakąś rozdawajkę, żeby były szanse bardziej wyrównane...
      Jesień nie jest moją ulubioną porą roku, staram się uchwycić te najfajniejsze jej oblicza... Dzisiaj akurat nie był ładny dzień. Szary, zamglony, bez słońca... Echhh... Takie dni niestety będą tutaj coraz częściej i... To będzie trwać to aż do wiosny! Brrrrrrrrr.... Aż skóra cierpnie. Wolę dlatego uchwycać to, na co serce rośnie...
      Co zaś się tyczy widoków w pracy, to tak jak napisałam wyżej w komentarzu u Zwykłej Matki - najczęściej nie mam na to czasu, bo kursuję windą po piętrach i mój czas jest wyliczony (nie daj Boże, jak windy są zapchane i muszę schodami drałować i to z językiem na brodzie!) ;)))))

      Usuń
  9. Cudowna jesień w Twoich kadrach. U nas też dzisiaj złota polska jesień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne jesienne kadry... urocze migawki. Cudowne widoki... taka jesień słoneczna i kolorowa jest cudowna!
    uściski Dorotko serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowa jest fajna... I jak jeszcze słońce świeci! Niestety będzie go już coraz mniej...

      Usuń
  11. Napiszę tylko łał cuuuudowne zdjęcia ..Pozdrawiam jesiennie . Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..to Ja zakrzyknę też "łał!", bo Ciebie widzę... Gdzieś Ty kobieto przepadła?

      Usuń
  12. Do końca to nie wiadomo kiedy się dociera i tak można patrzeć jeszcze i jeszcze,takiej jesieni to aż się chce.

    OdpowiedzUsuń
  13. A dla mnie mało i mało... Mogłabym bez końca patrzeć na te cudne kadry. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata, możesz tutaj wracać i wracać.... ;)))))))))
      Uściski!

      Usuń
  14. Heh, heh, and I do not like .... but especially the autumn, but these amazing awesome, wonderful colors ... they melt every heart .... like your amazing pictures .... I love walking and everything capture the with your camera! Even if you do not work, only glimpse through the window is sufficient for energizing! Alley with high trees such is amazing! Your lens looking at butterfly bush ... I know how smells of honey. Chandeliers with lacy shade ... Dearest Dorota, all your photos are wonderful! Thank you for the incredible delight! Good autumn days you want and expect your next post look!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Bety! I wish you well as brilliantly colored autumn! ;)

      Usuń
  15. Wisz Dorota ja tez czasami mam takie pytania. Ostatnio zrobilam cos niedorzecznego-chcialam pokazac jak najwiecej zdjec, wiec je ,, skolazylam ''. A ze nie mialam programu do kolazy , to go sobie glupia baba sciagnelam a z nim tysiac wirusow. Moj Tomek potem szalal i czyscil kompa pol dnia. Taka to ja jestem madra . Usciski Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Ja używam darmową Picasę 3, jest dla mnie optymalna. W ściąganie programów sama się nie bawię, angażuję w to mojego najstarszego syna. Przez ten jego pobyt w Norwegii komputer mi się schrzanił, bo młodsi chłopcy nazciągali mi różnego świństwa zawirowanego wraz z grami w które grają na moim kompie. Szczęściem w nieszczęściu było to, że komp jest nowy i miał gwarancję. Po powrocie Tim wysłał go tam, gdzie go kupił przez sieć. Wirusy wchrzaniły mi twardy dysk. Wymienili to bez komplikacji. Ale od tej pory bacznie obserwuję, jak coś nie tak dzieje się z kompem - od razu biję na alarm! Mam nadzieję, że Tim zbyt daleko nie wyprowadzi się od Mamusi, bo co Ja biedna bez niego pocznę? hihi! ;)

      Usuń
  16. Dorotko, fantastyczne zdjęcia , fajnie,że zgłosiłas na wyzwanie- życzę powodzenia! Zdjęcie nr 5 podoba mi sie najbardziej oraz 11,12 i 1przecudne kolory drzew......oczywiscie zwsze czytam Twoje posty albowiem wyczuwam w nich Twój pozytywny charakter z poczuciem humoru i pewną dozą przekory......pozdrawiam Cie serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beaciu, bo Ja lubię sobie pożartować... Oczywiście życie czasami daje mi w kość i wtedy nie jest mi do śmiechu, ale...
      Czy to, że Ja będę się zamartwiać coś zmieni? Chyba w moim wyglądzie, bo przybędzie nowy siwy włos, zmarszka na twarzy, następny kilogram zażarty na pocieszenie czekoladką... Trzeba się cieszyć chwilami, drobiazgami...myślę, że jestem za stara na zawracanie sobie tyłka duperelami i za młoda, żeby zgorzknieć, chociaż czasami zauważam już w sobie jakąś wredną jędzę (ale tylko czasami!).

      Usuń
    2. Masz bardzo zdrowe i odpowiednie podejscie do życia....tak trzymaj...kiedy bedziesz na Skypie??

      Usuń
    3. Kochana, postaram się mieć zawsze włączony jak siedzę na kompie. Dzwoń śmiało, jak będę online!
      Najczęściej jestem wieczorami...

      Usuń
  17. Nie mogę się zdecydować, które zdjęcie najładniejsze... wczoraj zaglądałam, dziś znowu się przyglądam... Wszystkie tak piękne, że aż dech zapiera! Powinnaś zajmować się tym zawodowo, bo szkoda by takie "fotograficzne oko" nie mogło w pełno rozkwitnąć!
    Dorotko poszukaj może jakiś profesjonalnych konkursów?
    A co do Twego konkursu, jak widać jest dużo prawdy w przysłowiu - "Kto rano wstaje, temu bozia daje, konika z uzdeczką, dziewczynę z chusteczką" ;))))
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Jak Ty się zajmniesz zawodowo pisarstwem, to Ja rzucę się w wir fotografii profesjonalnej! hahahaha! ;)))
      O,j Zosieńko... W sieci jest tyle super zdjęć, że czasami jak zacznę przeglądać na przykład "Fotocommunity", to szczena mi opada... Tam są mistrzowie fotografii! Można się tam podszkolić w doborze ujęć. Mnie bardzo daleko do nich...
      Cmokasy!

      Usuń
    2. I niech się tak stanie! Obyśmy mogły żyć z tego co przynosi nam frajdę :)
      Miejmy nadzieję, że te słowa padły w dobrej chwili... i sprawdzą się :)))
      Buźka!

      Usuń
    3. Z Twoim talentem pisarskim masz szansę, bo jest wyjątkowy! No cóż... Super pstrykaczy fotek niestety jest bardzo dużo... hehe! Sama wiesz, wystarczy wleźć na Pinterest...

      Usuń
  18. Piękne jesienne kadry! ;) Ja uwielbiam jesień :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam Dorotko !
    Jak zwykle zjawiskowo powinnaś zrobić wystawę Twoich zdjęć
    naprawdę warto zainteresować większe grono .
    Zawsze wszystko czytam do końca to co nagryzmolisz
    Pozdrawiam serdecznie Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee tam.... Kochana, popatrz sobie po innych blogach... Co druga blogerka jest taka utalentowana!
      Niestety konkurencja nie śpi............ ;))))

      Usuń
    2. Myślę, że z tą konkurencją żartujesz. Przecież każdy z nas opisując czy fotografując rzeczywistość nie robi tego pod publiczkę, lecz jest to wynikiem pasji i zainteresowań. Jak to w życiu bywa zawsze są lepsi i gorsi, a my bądźmy po prostu sobą. Gratuluję wnikliwego spojrzenia na otoczenie i pozdrawiam.

      Usuń
    3. Z tą konkurencją, to sobie zażartowałam... hehe! Piszę często z tak zwanym przymróżeniem oka... ;)
      Fakt, są lepsi, są gorsi. Jedni bardzo znani, drudzy praktycznie wcale, w świecie wirtualnym są też blogowi prominenci... Każdy na blogach coś tam tworzy, coś pisze.... Ze nie pod publikę? Hmmmm... No tutaj to mam trochę odmienne zdanie. Wiele osób to robi, nie mnie jednak oceniać, jeżeli mi coś gdzieś przeszkada, po prostu przestaję tam zaglądać, jeżeli się podoba - jestem wierna jak pies Burek!
      ;)))

      Usuń
  20. Cudowne są Twoje zdjęcia, zadziwiło mnie 12 spojrzenie na to, co delikatne. Zastanawiam się co to jest?
    Ale podobają mi się wszystkie zdjęcia.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty?! Poważnie?
      To dmuchawiec, tylko wydaniu makro.... hihi! ;)

      Usuń
    2. Jestem zachwycona i tym wydaniem i tym dmuchawcem, po prostu.:)

      Usuń
  21. Czytam i oglądam z wielką przyjemnością
    Przepiękne zdjęcia i nieoczywiste kadry To bardzo lubię
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne.
    A ja jesień lubię zwłaszcza tą złotą, słoneczną; za to nie przepadam za przedwiośniem, a marzec to mi się w ogóle ciągnie niemiłosiernie :):)
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedwiośnia też nielubię... Bo to jakoś tak nijako wtedy jest.Szaro wszędzie, najczęściej zimno, mokro...W kwietniu to już całkiem inna inszość.
      Serdeczności........ :)

      Usuń
  23. Lubię tę część jesieni, a ta na Twoich zdjęciach jest przepiękna. Dla mnie najpiękniejsze zdjęcie to nr.11, liście z kroplami wody, mistrzostwo. : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia "Na spacerze" w duch kolorystycznych odsłonach - moje ulubione! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twoich zdjęć... Pewnie przy Twoich jak zwykle szczena mi opadnie... ;)

      Usuń
  25. Oczywiście, że dotrwałam! Co za pytanie w ogóle. Z kilkudniowym poślizgiem jaki mnie obecnie prześladuje, ale jednak ;) Zdjęcia są wspaniałe! Zachwycam się. Jak dla mnie jesteś zwyciężczynią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, tak trochę przekornie się pobawiłam....
      Kochana, nie ma nic do wygrania w tym wyzwaniu, to tylko taka zabawa, ale zato jaka przednia! ;)Uwielbiam takie sprawy! Całe szczęście, że mnie tym Awardem nie zaatakowałaś, bo już bym pisała Ci prywatnego maila...hehehehehe!

      Usuń
  26. Dorotko, zachwycają mnie Twoje zdjęcia tak bardzo, ze nie tylko dotrwałam, ale obejrzałam kilka razy....Zazdroszczę nawet po cichutku...bo ja to niestety nie jestem mistrzem fotografii. :) Cudne są....:) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorciu, nie można być we wszystkim mistrzem, Ja na ten przykład nieumiem szyć!
      ...i też po cichutku zazdroszczę wielu szyjątek, które popełniasz, szczególnie te skrzydełka na Boże Narodzenie były dla mnie obłędne... Ale powiem Ci jeszcze tak - Twoje zdjęcia nie są złe. Zmieniłabym tylko ich format, są ciut za małe, żeby dostrzegać szczegóły. Możliwe, że szablon bloga który używasz trzeba także rozszerzyć. Spróbuj!
      Cmokasy!

      Usuń
  27. Spóźniłam się... ale to co - takie widoki to już nagroda za wpadnięcie tutaj, Twoje fotografie są obłędne, szkoda, że dopiero teraz wpadłam na tego posta, bo dzisiaj był ostatni dzień wyzwania - też bym chętnie wzięła udział, ale już jest musztarda po obiedzie. Ale fajny pomysł, a te promyki słońca to jesienią na prawdę trudno złapać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to potrafisz komplementować..... hihi! ;)
      Spoko. Nie zdążyłaś teraz u Reni, to może następnym razem się na takie wyzwanie załapiesz... Kto wie?
      A może sama też się w coś takiego pobawię? ;)

      Usuń
  28. Dorotka, co tu pisac jak tyle juz zostalo powiedziane!!! Zdjecia cudo, kolory tez. Przeczytalam wszystko od dechy do dechy, obejrzalam juz 4 razy i pewnie na tym nie skoncze!!! Masz talent a jaki aparat foto uzywasz? Ja w ubiegly wekend wybralam sie w fajne miejsce nad woda zeby zrobic jesienne zdjecia ale niestety wszedzie bylo zielono ani sladu bo zolci i czerwieni.Mieszkasz i pracujesz w pieknym miejscu ale jak napisalas najpiekniejsza jest zlota polska jesien.
    Pozdrawienia spod Paryza, buziaki
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi... Kurcze... Zastanawiam się czasami KIM są anonimowe osoby, które do mnie zaglądają...
      A nie myślałaś Olka własnego bloga założyć? ;)
      Do Ciebie jesień też dotrze! Bo to jest nieuniknione. U mnie dopiero teraz zaczęły tak na dobre liście z drzew spadać.
      Co do aparatu, to od niedawna mam lustrzankę Sony Alfa 58.Nie jestem specem od fachowych rad, raczej amatorem, który także się uczy fotografować.Moje zdjęcia są efektem prób i błędów, ba! Przecież nie od razu każdy wszystko umie....
      Serdeczności!

      Usuń
  29. Wszystkie zdjęcia absolutnie piękne i bardzo klimatyczne:-)
    Druga fotografia Za oknem - wspaniale moim zdaniem skadrowana, to naturalne, rozmyte obramowanie bardzo mi się podoba. Na spacerze - aleja drzew - cudo! No i Bukiet jesienny - marzenie. Liście na wodzie - zachwycające. I wszystko w takich mocnych, nasyconych jesiennych kolorach. Po prostu bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Te wyzwania fotograficzne to fajna sprawa... ;)

      Usuń
  30. Dołączam się do ochów i achów z kubkiem herbaty :) Piękne zdjęcia, piękna atmosfera!
    Pozdrawiam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie Kochana, pięknie!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytam cię od deski do deski Dorotko! Buziaki i gratuluję pieknych zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszkalam się nadal w sztuce fotografowania... ;)

      Usuń
  33. Cudne zdjęcia! Można je oglądać i oglądać w kółko .. super

    OdpowiedzUsuń
  34. Oglądając te zdjęcia trudno uwierzyć, że to nie jest twoja ulubiona pora roku. Nie tylko dotrwałam do końca, ale obejrzałam je z wielką przyjemnością... a właściwie z zachwytem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak to prawda, jesieni niecierpię!
      Patrzę teraz przez okno, na ogród, pawilon rozebrany, na rabatkach tu i ówdze jeszcze coś tam dogorewa... Nie ma wylegiwania się na leżaku, grillowania i przyjmowania gości w ogrodzie! Nie ma codziennych obchodów kilkanaście razy wokół, żeby zachwycać się każdym nowym listkiem, czy kwiatkiem, upajać zapachami... Nie mam za co kochać jesieni, mogę tylko nieco starać się polubić za te kolory liści, które i tak już prawie wszystkie pospadały i uschły. Dobrze, że pod koniec tego miesiąca zacznie się Adwent, bo chyba zaczęłabym łykać jakieś kolorowe antydepresanty... ;)

      Usuń
  35. Dziękuję za udział w wyzwaniu... zdjęcia przepiękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także dziękuję! Miło mi było w tej zabawie wziąźć udział i czekam na następną... ;)

      Usuń
  36. O rajuuu! Jakie piknie.
    Jak to nie kochac jesieni??

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne zdjęcia porobiłaś, jestem zachwycona :).

    Na spacerze - zdjęcia porównawcze rewelacja :).
    Spojrzenie - też mnie oczarowały :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz talent do zdjec, miło sie je oglada

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)