Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


czwartek, 7 kwietnia 2016

Zanim przekwitną...

:)

Po prostu przepadłam w ogrodzie...
Pierwsza trawka już ścięta, pierwsze pielenie zaliczone, siewy, rozsady, kopania...
Jeszcze tylko wytaszczyć stół i krzesła z piwnicy, zamontować dach na pawilonie (altanie) i ...
...rozpalić grilla!

Kocham ten czas!


















































Wiem, wiem... Znowu tych zdjęć nawaliłam, ale nie mogłam się powstrzymać...

Na koniec mam pytanie techniczne. Nie wiem co mi się z g-mailem dzieje, nie wyświetlają mi się wszystkie Wasze napisane  komentarze. Też tak macie? Wyczyściłam kompletnie skrzynkę, ale nadal jest tak samo. Dlatego jeżeli ktoś napisze mi jakieś pytanie pod starszymi postami, niech się na mnie nie gniewa, bo nie wszystko mi się w skrzynce wyświetla, tak samo pod świeżymi postami - nie wszystko ląduje  w poczcie. Ot, siła wyższa! Chyba że ktoś mi z Was podpowie, co z tym można zrobić...

Uściski!

D.

41 komentarzy:

  1. Achhh ta wiosna. Jest CUDOWNA prawda???:)
    Nie można się na nadziwić, jaka potrafi być piękna. CUDOWNE kwiatuszki.
    Nacieszyłam oko przed snem:)
    ściskam Dorotko wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego coś mi się wydaje, że to moje blogowe życie, przez tą ekspansję wiosenną mocno zagrożone będzie... Mogłabym w ogrodzie i cały dzień spędzić, jeżeli pogoda dopisuje. A na rozpoczęcie sezonu grillowego normalnie aż niecierpliwie nóżkami przebieram... hihi! ;) Tęsknię do tych kawkowań na powietrzu z przyjaciółmi.

      Usuń
  2. Wiosna, cieplejszy wiatr... po prostu chce się żyć, niech no tylko zakwitną jabłonie! :))
    Takich zdjęć nigdy nie za wiele! Ja mogę je oglądać bez końca :))
    W sprawach techniczno-komputerowych niestety nie pomogę, mnie też dzieją się cuda niewidy, raz działa a raz nie... co się dziwić przecież to inteligencja, sztuczna, ale jednak inteligencja ;)))
    Buźka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kochana...
      U mnie napięcie do zenitu. W niedzielę komunia Najmłodszego. Odetchnę, jak będzie wszystko już "po". Wtedy wreszcie będę mogła zająć się chociaż trochę(?) sobą a i finansowo odetchnę. Dzisiaj u mnie w pracy był bazar staroci. Wróciłam tylko z karafką, zła jak nie wiem co, bo na więcej miałam chrapkę, ale kaski było szkoda... :(
      Chciwość czy rozsądek? W każdym bądź razie na złe mi to nie wyszło, w końcu te moje cztery kąty odgracić trzeba a nie zawalać... hehe!

      Usuń
  3. Ależ to świetnie, że tyle zdjęć! Bardzo przyjemnie oglądać takie cudne kwiaty. Ja też zaczęłam już sezon ogrodowy i mam z tego dużo radości. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie piękna pogoda i można poszaleć w ogródku i tarasie :) Część koszy i donic już obsadziłam ,jutro wybieram się na ryneczek po kolejne kwiecie :) stół i ławeczki już na tarasie :))) pozdrawiam serdecznie i cudownego weekendu życzę Dorotko :) buziol :) Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że z Ciebie bratnia dusza dobra kobieto... Ja bez ogrodu bym zwariowała. Mogę w nim siedzieć od rana do nocy.
      Ze dużo w nim pracy? Dla mnie to sama przyjemność, ładuję tam swoje akumulatory. Chyba to wiek mnie tak nastraja (...łoooo matko, jaka Ja już stara!!!) ;), że wiele do szczęścia nie jest mi potrzebne... Roztkliwiam się nad każdym nowym pączkiem tulipana, ziarenkiem które wzeszło, sadzonką która się przyjęła. Codziennie robię obchód moich włości i serce się raduje.
      Cmokasy! :)

      Usuń
  5. Witaj Dorotko !
    Ach jak pięknie ,ach jak pachnie !
    Wiosna jest cudowna !
    pozdrawiam serdecznie ,po działce zasypiam
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak u Ciebie musi cudnie pachnieć! Szczególnie po deszczu. Piękne kadry. My też przepadliśmy w ogrodzie. Doprowadzamy go do porządku po zimie,a chłopcy ćwiczą sadzenie warzyw. W piaskownicy wsadzają kamyczki jako nasionka i sprawdzają ich rozstawę. Nie wiedziałam, że można sadzić na próbę, a jednak! :) Niedługo zaczną szaleć w swoich małych warzywniakach i to będzie dopiero zabawa w ogrodzie. Fajnie tam u Ciebie i tak kolorowo. Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, ja też uwielbiam ten czas, i robotę w ogrodzie też ... gdyby jeszcze czasu było więcej, to bym się zatraciła w tym grzebaniu w ziemi ...
    Na sobotę mam tyleeee planów, m.in. klomb mam zamiar zbudować ;-)
    I Twoje zdjęcia uwielbiam
    Uściski Dorotka i pogodnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna:-) ach te kwiaty :-) w końcu pogoda na grillla albo ognicho :-) szykuj mebelki Dorotko bedzie gril, weekend ma być bardzo cieplutki. A więc udanego.... :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wiosennie u ciebie Dorotko... :)
    A z poczta raczej nie mam problemów więc nie pomogę :(
    Pozdrawiam cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kwiaty, piękne zdjęcia i wcale ich nie za dużo!
    U nas też wiosna na całego i sezon ogrodowy rozpoczęty:)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, ja też kocham ten czas!
    Piękne zdjęcia!
    Wiosennie ściskam. Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorotko, czy te wszystkie piekne kwiaty sa u Ciebie w ogrodzie, bo oniemiałam z wrażenia....u mnie kilka szafirków, tulipanki i parę hiacyntów na krzyż, a niezpominajek jeszcze ani ani....a pierwsze prace ogrodowe tez juz za mną....udanego weekendu Pa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ soczyście u Cibie, wiosna taka rozbuchana! :)) u mnie nieśmiało zaczynają tulipany i hiacynty, szafirków jeszcze nie widać, żonkile i narcyzy równie nieśmiałe :))

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie prace się zaczną w sobotę jak nie będzie padać.Działka jest po mamie w spadku już nie może chodzić więc ja chodzę.Jest pełna kwiatów bo je tak uwielbia.Pięknie są Twoje zdiecja z kwiatami.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale u Ciebie pięknie i uroczo, nie mogę oczu oderwać :) Uwielbiam wszystkie kwiaty, a u Ciebie wyglądają przepięknie. I te cudowne magnolie..ach :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny masz ogród. U nas też wszystko naraz kwitnie tulipany, hiacynty, szafirki, żonkile, fiołki, pierwiosnki - cudowny zapach, szczególnie raniutko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej Dorotka!
    U Was o jakieś dwa lata świetlne wcześniej wszystko, kwiaty tak pięknie i bujnie kwitną...
    Zdjęcia Twoje uwielbiam, więc dawaj ile wlezie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same piękności nam pokazałaś.Cudowne masz kwiatki, a magnolia ..m p przepiękna.Ja takźe w ogrodzie ładuję akumulatory. W tym roku zgniło mi kilka cebulek hiacyntów i żonkili Pozdrowienia wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne roślinki i zrobiłaś mi smaczka na grila ;)
    Z g-maile nie zauważyłam problemów

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia z kwiatami.Ja jeszcze nie zaczęłam porządków a już pora.Pozdrawiam serdecznie
    .

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia z kwiatami.Ja jeszcze nie zaczęłam porządków a już pora.Pozdrawiam serdecznie
    .

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie nie ma co kosić, ale stolik z krzesełkami na tarasie jest :))))) Piękna wiosna u Ciebie. Zupełnie inny klimat :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju i te wszystkie kwiaty masz w swoim ogrodzie? Jestem pod wrażeniem, te wszystkie szafirki, tulipany, a nawet anemony. Ja poproszę w następnych postach jeszcze więcej zdjęć!! Jeszcze mi mało:-)
    To wszystko wygląda tak jakbyś miała porozkładane kolorowe dywany, które nie tylko pięknie wyglądają, ale i obłędnie pachną. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Magia, coś niesamowitego. Z chęcią bym zobaczyła Twój ogród na żywo. Kocham kwiaty:) Pozdrawiam Malwina

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, ja też kocham ogród, doskonale Cię rozumiem:))) Zbliżenie szafirków BOSKIE! I ilość zdjęć jak dla mnie bardzo dobra, może być i więcej! No jest na co patrzeć:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne zdjecia.Moglabym je ogladac i ogladac i nigdy by mi sie nie znudzily.Cudownie uchwycilas wiosne,za ktora tak strasznie tesknie.U mnie dopiero krokusy z ziemi zaczynaja wychodzic :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne zdjęcia. Oglądałam z przyjemnością. Mogłoby być jeszcze więcej:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. oj ja też przepadłam w ogrodzie. Mój na początku drogi więc mniej kolorowy. Wygląda raczej jak plac budowy ;) pozdrawiam słonecznie ps. im więcej zdjęć tym lepiej

    OdpowiedzUsuń
  29. No to udało nam się pierwsze koszenie zaliczyć i ten weekend mogłam wreszcie spędzić na prace ogrodowe bo pogoda jak w lecie :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie piękne zdjęcia!!! :) A to z tęczą... coś pięknego. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiosna, wiosna ach to Ty :-) Cudne kwiatki, a magnolia boska!Miłych chwil w ogrodzie, oby było ich jak najwięcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też ubóstwiam ten kolorowy czas, kiedy wszystko kwitnie a w sercu i na zewnątrz wiosna. Nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba!
    Piękne fotki!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham kwiaty a uchwycone przez Ciebie są jeszcze piękniejsze ;) super bardzo się ciesze, że do Ciebie trafiłam myślę, że będę częstym gościem ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne te Twoje zdjęcia! Jak przebudzenie:) Aż żal, że u nas przymrozki już trzecią noc. Tulipany marzną razem z nami. Gdzie ta wiosna?

    OdpowiedzUsuń
  35. Liczę na to, że jednak tak piękna wiosna i do nas zawita . Chwilowo wszystko w powijakach, nawet mniszek lekarski jakiś taki skulony na trawniku przed domem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Och , jak pięknie ! U nas teraz w kratkę , jeden dzień pada , drugi świeci słońce ...Pozdrawiam wiosennie :-))) Dorota

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)