Blog o dopatrywaniu się radości w małych rzeczach, bo bez tych małych radości, przecież tych dużych by nie było... ;)


poniedziałek, 14 listopada 2016

Wypatrzone...

Witajcie moje drogie!


Dziękuję, za wszystkie Wasze miłe komentarze pod poprzednim postem. Czytam je wszystkie, niestety nie miałam czasu odpowiedzieć każdemu z osobna, gdyż mam teraz wyjątkowego gościa z Polski i wolny czas spędzam właśnie z nim, a raczej z Nią bo to moja przyjaciółka jeszcze z czasów  szkolnej ławy:))) Pokazuję jej tutaj  to i owo, dużo łazimy, oglądamy... Częściej raczej po sklepach, bo akurat Brühl, czy Kolonię to już widywała częściej. Efekt tych naszych spacerów na zdjęciach niżej, może ktoś się czymś i zainspiruje. Także dzisiaj mniej mojej pisaniny, ale za to dużo, baaaaaardzo dużo zdjęć.

W sobotę powędrowaliśmy na tutejszy jarmark Marciński w moim mieście. Zawsze jest tam co oglądać, dużo rękodzieła, wyjątkowych przedmiotów, zewsząd udeżają w nozdrza nęcące zapachy placków ziemniaczanych, pieczonego mięsa z rusztu, przypraw, ale powiem szczerze, że wyjątkowo przepadłam na jednym ze stoisk. Zachwyciły mnie  tam przepiękne drewniane meble, lampy oraz dekoracje. Swoje zachwyty wyraziłam na tyle emocjonalnie i... głośno (hihi!), że..............?
Prowadząca to stoisko odezwała się do mnie po polsku. I w taki oto sposób poznałam Gabrielę. Zaznaczam, że post ten nie jest sponsorowany. Mogę tutaj z ręką na sercu pochwalić i polecić  miłą babeczkę, która robi to co lubi i robi to z upodobaniem, bo w każdej z jej prac da się to odczuć.
Gabriela nie ma swojej strony internetowej (a szkoda!), ale jeśli kogoś z tutejszych okolic zainteresowałyby jej prace, jest dostępna pod adresem:

StillVoll Gestalten
Gabriele Cybik
53894 Mechernich
Eulenbergweg 34
tel. 015770494780

A dekoracje piękne!
Z przyjemnością zrobiłam parę ujęć, oczywiście za zgodą Gabi. Może ktoś się zainteresuje, a może podpatrzy... Z tym drugim ta pani  nie ma problemu, a więc zapraszam do oglądania:



















Poniższe zdjęcia są z dnia dzisiejszego, zrobione niestety komórką, dlatego nie wszystkie są dobrej jakości. Poszarżowałyśmy sobie w Kolonii po Butlers. Uwielbiam ten sklep!
Zawsze zachwyca mnie tam wyczucie smaku i dobór dodatków, szczególnie w aranżacjach stołu. Aranżacje nie są bynajmniej minimalistyczne, bardzo wypasione i może trochę raczej  nierealne na świąteczne stoły (?) Ale kto wie...Może ktoś się i z Was tymi zdjęciami zainspiruje.

Pierwsza propozycja w czerwieni i bieli.







Druga aranżacja jeszcze bardziej kolorowa. I chociaż nie będzie u mnie w tym roku praktycznie wcale czerwieni na święta, podoba mi się ta klasyczna kratka (czerwień i zieleń) którą najczęściej widywałam w amerykańskich, czy angielskich filmach... Ma to w sobie swój urok.







I kolorystyka, która bardzo bliska jest moim tegorocznym świętom - biel i srebro.





Do następnego miłego!

"voncologne" ;)))

19 komentarzy:

  1. Tyle pięknych przedmiotów, tyle inspiracji...
    Cudownego czasu dla Ciebie Dorotko i przyjaciółki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uczta dla oczu. Piękne i inspirujące dekoracje.
    Pozdrawiam serdecznie Was obie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Dorotko !
    Biel i srebro to jest to co lubię
    Zresztą wszystko jest cudowne a najcudowniejszy jest stół drewna
    niesamowita inspiracja
    pozdrawiam Irena

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, takie delikatne i klasyczne. Cudne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się spodobały wianki Gabi, co do inspiracji, to każda kolorystyka jest piękna, najważniejsze jest nasze do niej podejście. Bawcie się ciekawie i podzielcie się jeszcze inspiracjami.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja mało zaglądam na blogi. Muszę to nadrobić. Chciałam odnaleźć Cię na instagramie ale nie mogłam ? Co się stalo ?
    Wianki piękne !!! Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz kochana doczytałam. Sama w po adlam w sieci instahrama chociaż potrafię się odciąć i nie siefziec ciągle nad tel. Za to nie ma mnie tutaj i zastanawiam się czy pisać ... ale im bliżej świąt tym bardziej mam chęć. Pozdrawiam pa pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to lepiej zrób przemyślenia co daje Ci Insta, a co daje Ci blog. Mnie to trzymiesięczne ślęczenie na telefonie kosztowało sporo straconego czasu (że o wzroku nie wspomnę...hehe!) - tak, Alu - STRACONEGO czasu. Spróbuj sobie wyobrazić taką sytuację, że likwidujesz teraz tam konto i.......? Nie ma już tam Ciebie. Ile czasu tam poświęciłaś? Codziennie lukając ile to ludzi Cię podlajkowało, dając też w zamian innym lajki... Ja przekonałam się o tym na własnej skórze, bo wciągnęło mnie to nałogowo. Nawet jak nie miałam już Insta, odruchowo lukałam jeszcze na telefon, czy przypadkiem tam jakieś "aparaciki" się nie zawieruszyły. Nie obraź się teraz, zrobisz co uważasz, ale mnie żaden Insta-szajs już nie wciągnie, było mi wstyd, że to moje własne dziecko uświadomiło mi jaka to jestem zaślepiona (czyt. głupia).Bytując na Instagramie miałam też myśl, żeby przestać prowadzić blog, bo jakoś mało potrzebny mi się wtedy wydawał i powiem Ci, że wiele blogerek, które tam się zaczynają obracać, rezygnuje z blogowania. Zrobisz co uważasz...
      Muszę się z Tobą kiedyś zdzwonić... ;)
      Uściski!

      Usuń
  8. Ale zrobiło się świątecznie i kolorowo! Faktycznie czas pomyśleć o różnych dekoracjach, a tutaj tyle inspiracji, na dodatek wszystkie tak cudne, że nie wiadomo co wybrać... Pozdrawiam cieplutko Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ zrobiło się świątecznie. Piękne dekoracje, wspaniale to wszystko wygląda. Coś w tym roku moja uwage przykuwają czerwone dekoracje i myślę że święta będą w tym odcieniu :-) cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajowo! Klimatycznie i świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę piękne ozdoby robi Gabii;) Choinka z patyczaków mnie urzekła:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne .Aż dech zapiera.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe inspiracje:) Zachwyciły mnie też drewniane krzesełka, są niesamowite!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia i dekoracje śliczne, ale te bajeczne krzesełka i stolik to juz po prostu mistrzostwo świata :) Kapitalne! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Zwłaszcza te dekoracje w szarościach z początku postu mnie urzekły ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja droga dziękuję za inspiracje:):)
    kilka rzeczy widziałabym u siebie,
    najbardziej białe ''patyczkowe'' choinki, są przepiękne !!!
    Kilka innych też bym przygarnęła,ale nie można być zachłannym :)

    Pozdrowienia zasyłam :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Będzie mi miło jak zostawisz po sobie widoczny ślad w postaci komentarza... :)